|
|
|
|---|---|
|
Finns det? På BMW sa två försäljare olika... /Manray/ | |
|
Länk har 2 olika i matt krom, tyvärr ingen med belysning. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Precis, sån har jag nu men vill ha en likadan fast med belysning! :D Men det får bli en svart med belysning helt enkelt... /Manray/ |
|
|
Manray: Det finns tyvärr inte, men man kan bygga själv om man är lite händig. funderar skarpt på att göra det. Jag tror de finns en instruktion på 330ci.com BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan; Ja det borde ju inte vara det svåraste?! Skulle bli skit läckert tror jag. Ska kolla 330ci.com, tack! /Manray/ |
|
|
Länk Bara o välja olika kombinationer! :) /Manray/ |
|
|
Manray: Ska du beställa därifrån? Är själv sugen, och slipper jag göra montaget så är de bara ett plus :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan; Får se om ja beställer därifrån, ska kolla vidare lite men det är helt klart ett alternativ... /Manray/ |
|
|
Manray: Enligt denna guiden så finns de belysta m-knoppar även med trä och borstad alu Länk Och inte bara i svart läder att köpa hos bmw. Ska kolla upp detta, jag trodde bara de fanns svart läder nämligen. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ja det är vad jag tror också! Skulle ju va skönast att köpa allt på BMW istället för att importera o massa grejjer... Hör av dig när du vet nått mer! :) /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.