|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en 320iK och ska förmodligen investera i ett sportavgassystem då jag är ute efter ett riktigt gott ljud. (Säg helst inte åt mig att köpa en 325) Vad ska jag välja? 2", 2½" eller 3"? Jag vill ju inte att bilen går skit. Den ska få ett perfekt mottryck så jag får ut lite mer effekt. Har ni erfarenhet av detta så skriv tack! Väljer på Simons och Ferrita men budgeten tillåter inte mkt. | |
|
Budget: Simons Kvalité: Ferrita Satsa på simons till en så pass gammal bil, om du lyckas få tag på ett! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Om du verkligen vill ha kvar din bil så tycker jag du ska köpa eisermans! Det finns inget bättre! Allt annat kan slänga sig i väggen! Gå in på www.eiserhaus.com så ska du få se på dreas prylar. Annars så om du måste välja mellan ferrita och simons så tycker jag simons låter en aning vassare än ferrita, som har bättre kvalitet men simons är mer av ett sportsystem. Som jag minns det i alla fall! |
|
|
Tja! Hmm kan ju tillägga vilket som låter bäst iaf. Med simons får man ett grovt mullarande ljud, låter riktigt rått! Med ferrita får man burkigt och fjantigt ljud, låter skit....! Detta är endast av mina erfarenheter... |
|
| KÖP ETT SIMONS MEST LJUD FÖR PENGARNA | |
|
www.eiserhaus.com sidan fanns inte... ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Magnus M, Pröva Länk Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Okej tack så mycket för svaren. Men jag ville helst ha reda på tumstorleken. För stort eller litet kan ju göra så bilen går skit. Jag är mest inne på att ett 2,5" blir lagom. Men jag vill höra med folk av erfarenhet. |
|
|
2,5" nja tror din bil skulle gå bättre med 2" istället.... hjorten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.