|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har kört på mina Toyo Proxes i exakt 350 mil nu sedan nya.... Är det värkligen möjligt att dom bara ska hålla så lite? För nu är dom helt slut!...alltså blanka... Jag kan garantera att jag inte har spunnit och gjort bournouter... (Isåfall skulle jag inte skriva dethär) Det är ju ändå rätt dyra däck kostar 2200:- styck (245/40-17) Så nå tycker man väl att dom ska hålla längre än 350 mil, det är väl inte lönt att ringa Å klaga heller, för det går ju inte att bevisa att man inte bara har tok spunnit upp däcken heller... Vad har ni för erfarenheter av däcket? Mvh Länk | |
|
har också Toyo Proxes däck bak (235/40-17) köpte dem för 1300 st på dackonline.net Har väll kört dem ~700 mil kanske och det är iaf mer än hälften kvar! Har väll spunnit nån gång med dem.. |
|
| Såg på bilderna att din bil är sänkt, du har gjort 4-hjulsinställning va? annars slits dem mycket snabbare | |
|
Jo hjulinställning gjordes samtidigt som däcken byttes! Hmmm 1300 kr på däckonline lät som ett överkommligt pris! Länk |
|
|
350 mil på däcken? Då hade jag reklamerat dem o tagit ut nya låter som falska däck (kopior) Länk |
|
|
Mina 18" toyo körde jag ca 300 mil med sen var de slut.. Men då kördes däcken ofta på konbana... :) /Jimmy Länk |
|
|
Mina 19" har rullat ca 700mil o de ser så gott som nya ut....dock ingen inspirerad körning om man säge så utan bara "normal"... |
|
|
Inte för att detta hör till ämnet, men Bilfreak! har du handlat dina projektblinkers på nätet? isf. var? ja letar nämligen.. Mvh Pantzare |
|
|
Jo mina projektblinkers är köpta på realcar.se ...kostar 788:- om jag inte minns fel! Mvh Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.