|
|
|
|---|---|
|
Skaplig effekt vid 6.3 psi, synd att den inte lämnade 10psi som var tänkt..... Länk mer info; Länk | |
Shogo |
Härligt morr i maskinen :) jag var dock tvungen att lägga till www. innan 540is.com för att komma in på sidan. |
| Tänkte va lite elak och sticka ut hakan lite och fråga 540 is. Rullar bilen på väg alls eller är det en "Trailer Queen" som bara ska visas upp och inte användas? Typ, never ending project. )); | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Rickard!! Du är värst :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Så jäkla snygg och stygg bil! Har du någon kurva på vridet också? bör ju vara en del :) /Wille |
|
|
hej och hå.. ;) lär juh förflytta sig, återkom gärna med nå resultat om du får upp laddet lite, och kanske testar en strippen repa?. nån som vet hur fort nån kört med en 540i i sverige, kompressor eller inte sprollar, tänkte mest på modellen bara, lär juh inte vara nåra våldsamma tider. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
nee blysläde som det är blir det nog inte några supertider. vridet blev 530Nm vid denna mätning, att mäta vrid på rullande landsväg är dock ett gissel som jag förstått det... |
|
|
530nm?. är juh över 400 original.. det är juh inte så mkt, måste ha blitt nåt fel, borde kallt räknat varit över 600 iaf ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
| jepp därav mitt påstående om gissel... | |
|
mm, låter mkt troligt, nåja imponerande siffor!. hoppas få se den vid nåt tillfälle senare, alltid gillat 540ina. har själv ägt en, dock inte en E39. /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
Nilssen |
Grymt snygg 540is!!!Hatten av-en sådan vill jag ha! Härligt ljud.Vridet måste ju vara över 530Nm??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.