|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Namn: Thomas Stad: Säter BIl: E39 E-mail: thomas@madtech.se Nickname: Rotax |
|
|
Jag har fått med en till på träffen nu:D Min Bil: Länk |
|
|
Namn: Fredrik Nilsson Stad: Falun E-mail: fredrik@amundsson.com Bil:520 Touring E34 Autopower Nickname: fredriknilsson Med vänlig hälsning, Fredrik Nilsson |
|
|
Vädret verkar blir fint på lördag,, uppehålls väder + 12 grader.... alltså perfekt....... ska idag med X-max Jonas ock kolla på vägarna som vi ska köra.. Vi lovar här att vi ska få köra på en annorlunda bra väg i allafall..... tillkommer senare med mer info!!!!!!!! M.V.H Mauricio |
|
|
Helvete! Jag kan inte komma! =( Det strular med min lön för jag har precis bytt jobb o kommer vara utan pengar denna månaden o måste spara varenda krona jag kan. Så jag kommer inte... Jävligt irriterande... Får väl dyka upp på nästa träff. Min E30: Länk |
|
|
ja det går bra!!!! säkert blir det annan gång!!!!! M.V.H MAuricio Villlasmil |
|
Deliq |
Tyvärr Mauricio och alla ni andra... Lite för dålig uppslutning för att det ska vara värt mödan den här gången. Ragga ihop lite mer folk till nästa gång så lovar jag att jag kommer då. Vägarna ni ska köra på minns jag var riktigt roliga även med "åbäket" jag hade för 15 år sedan när jag bodde i Ludvika. Hoppas ni får en trevlig träff i alla fall M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Så det var dags... Jag väntar på de som kommer klockan 16.00.... jag tror att det tar ett tag innan vi åker till cruisingen.. ni vet först ska vi prata och fika och beundra bilarna....:) angående cruisingen ska vi ta annan väg eftersom vägarna som jag hade föreslagit forrut var så dåliga så vi ska ta annan väg som är fin.. Har tänkt filma med digital video kameran för att göra sedan ett trevligt liten film... vägen till cruisigen som gäller nu är Länk Den sista med lilla färg ska vara cruisingen väg till ludvika!!!!! |
|
|
Deliq det går bra!!!!! jag förstår ....... hoppas bara att vädret håller sig fint till i morgon..... M.V.H MAuricio |
|
|
D blir nog inte ens nån nästa träff för min del... Fick bilen stulen o totalkvaddad inatt!!! =( Sorgedag för mig idag... Hoppas ni fick d trevligt iaf... Min E30: Länk |
|
|
Men man får tacka för en trevlig kväll i Smedjebacken //Thomas o Mattias |
|
|
NI SOM VILL HA TRÄFF I DALARNA SE HIT!!!!!! eXtreme-carZ Bilutställning & Streetrace BILUTSTÄLLNING / BILTRÄFF Tid: 19:00 Plats: cozmoz parkeringen (Borlänge) Datum: Fredag 16 Juli (2004-07-16) Streetrace: Tid: 21:30 Plats: Ica/Maxi parkeringen (Borlänge) Datum: Fredag 16 Juli (2004-07-16) Länk till sidan!!! Länk KOmmer komma massa roliga bilar=) Ta med er alla ni känner å kom hit=) M.E |
|
|
Ja ska ditt i alla fall..... M.V.H MAuricio |
|
| ingen som har lust och ta en liten tur idag då när vädret är skapligt??????????? | |
|
hej thomas. har du kollat på mailen??? Det ordnade sig det med barnet så vi åkte endå en liten runda...... nästan gång ska jag ringa dig .......... M.V.H MAuricio!!!!! |
|
|
lånar tråden för att tipsa om träff i Falun den 21 juni Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.