|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Namn: Jonas Nilsson Stad: Smedjebacken E-Mail: xtronic_@hotmail.com Bil: BMW M3 Autopower Nickname:X-Max Mvh Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Namn: Ronnie Bergfelt Stad: Rättvik E-mail: jappjapp@telia.com Bil: BMW E30 blå med M30 motor i...hinner tyvärr inte få i turbon innan träffen...Det suger! ;o) Autopower Nickname: Ronnie79 /Ronnie |
|
|
nu har vi en ny anmälning sida: Länk Det andra hade så mycket reklam och skit!!! M.V.H MAuricio |
|
|
Namn: Mauricio Villasmil Stad: Ludvika E-mail:mauricio_villasm@hotmail.com Bil:M5 e34 Autopower Nickname:Maurixt. M.V.H Mauricio |
|
|
Namn: Mauricio Villasmil Stad: Ludvika E-mail:mauricio_villasm@hotmail.com Bil:M5 e34 Autopower Nickname:Maurixt. M.V.H Mauricio |
|
|
Upp:D.. kom igen nu, är det inga fler som vill komma på våran träff här i dalarna? Mvh Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Kommer troligtvis, om allt går som jag vill hämtar jag M5an på onsdag :D /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| kommer nog om tid finnes. vart skulle ni sammlas ? | |
| Ja, hur hittar jag till hamnkiosken om jag kommer från Ludvika hållet? Har ju fått reda på var smedjebacken ligger nu men d e ju bra om man hittar ända fram! ;o) | |
Deliq |
Ska genomföra ett "mindre kirurgiskt ingrepp" på fredagen innan så jag vet inte hur jag kommer att känna mig då, men räknar med att komma om jag mår OK. >Mauricio Ska jag anmäla mig nu eller avvakta ?? M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Deliq: Det är bra om ni anmäler sig ändå!!!!! det är inte bindande eftersom vad som helst kan dyka upp och om ni inte skulle vara där den dag då vet man att ni inte kunde komma och det förstår man väl.. Ronnie: Jag bor i ludvika så det är bara att slå till en signal när du närmar dig till ludvika och då väntar jag på dig vid rondellen för att åka tillsammans till Smedjebacken... inget problem.... M.V.H MAuricio |
|
|
rotax: vi ska vara i Smedjebacken Hamnskiosken...... M.V.H Mauricio |
|
Deliq |
OK då anmäler jag mig nu då... Namn: Dennis Liljeqvist Stad: Tierp E-mail: ldl@forsmark.vattenfall.se Bil: e46 325iA Touring Autopower Nickname: Deliq Så räknar jag med att ett "schema" med klockslag osv. läggs upp på infosidan alt mailas ut. Det kan ju vara bra att veta när träffen börjar... ;-) M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Namn: Sven-Erik Backlund Stad: Rättvik E-mail:M5@telia.com Bil:M5 e34 Autopower Nickname: Swempa Mvh //Swempa |
|
|
Upp:D Min Bil: Länk |
|
|
Namn: Niklas Westin Stad: Gävle E-mail: niklas.westin@telia.com Bil: M5 e34 (hoppas jag...) Autopower nick: Nike_boy /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
| Hoho? D finns säkert fler BMW-freaks i dalarna?! Häng med! =) Har ni bestämt nåt klockslag än förresten? | |
|
kolla på hemsidan... info.. Länk M.V.H Mauricio Kom igen då folk från dalarna!!!!!!!! |
|
|
Aha! Nu funkar sidan mycket bättre än sist jag kollade när du precis hade lagt upp den. =) Ser riktigt bra ut nu! D blir kanon med kl 16 så har man hunnit nyktra till lite efter fredagen... ;o) Min E30: Länk |
|
Deliq |
Kom igen nu alla masar och kullor och bergslagare... Se till att anmäla er, så det blir lite folk. Jag åker inte 20 mil enkel resa för att se färre BMW's än vad jag ser på ICA-parkeringen i Tierp... M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.