|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Undrar om det är några träffar i Dalarna. Eller om det finns några som vill träffas | |
|
Man behöver juh egentligen inte göra nån jätte grejj. Kanske kan man göra nåt liknande som de gjorde neröver med pubafton. varför inte boka bord ¨på nån restaurang eller dylikt o bara samlas , umgås o blicka ut över bilarna o sedan ta ett o annat glid genom den tänkta staden i samlad trupp. Falun är väl kanske en hyffsat lämplig stad...fast ni som bor där nere et väl bättre, men för oss i gävletrakterna så är det ett rätt lagomt avstånd, om vi kan få vara med vill säga;) eller så kanske man ska försöka lägga nåt åt uppsala hållet, kanske mer BMW entusiaster därifrån eller???? rally_babe |
|
|
Jag håller fullständig med... Det behöver inte vara någonting stor. Bara en liten träff det man kan äta, snacka och titta på några bmw. varför inte en pubafton??? Falun är fin så det skulle passa bra att ha någonting där!!!! M.V.H Mauricio Villasmil |
|
|
Ställer mig inte helt främmande till det hela:) Bor dock i grängesberg och hit vill ingen komma;) |
|
|
Så du bor i Grängesberg. Visst är det så att det verkar att det finns inte så många intresserade av bmw här runt i trakterna!!! bor i Ludvika själv!!! M.V.H Mauricio... |
|
|
Nä det är sant! Här är det volvo som gäller:( Sedan Audi:(( Börjar finnas en del E30's här i byn men de är bra risiga de flesta. Vad har du för färg på bilarna, tänkte om jag sett dem:) Eller så jag kan hålla utkik efter dem. Ser att det står att du är elektronik ingenjör i profilen, då jobbar du på ABB då eller? |
|
|
min M5 är zebringgrå... M535 sålde jag för några månader sedan men den var vit.. och nej jag jobbar inte på ABB.... Jag har sett din röda 318is tror jag. du vet på den stora parkeringsplatsen mitt i mot trägården på nån lördag runt klockan tio.... M.V.H Mauricio Villasmil |
|
|
ok:) Trodde alla här jobbade på abb, jag gör det;) Det var nog någon annan du har sett. Eller så har du haft tur. Har nog bara varit dit en gång i år och det var för 2-3 veckor sedan efter kl12. |
|
|
Jag är på direkt om det blir någon träff i Dalarna. Bor i Falun... |
|
|
Tjena. Jag är klart med om det blir nån träff här i dalarna =D. själv bor man i lilla smedjebacken:P |
|
|
försätt så!!! så kanske blir det något på vår!!!! M.V.H Mauricio |
|
|
Jag är helt klart med på idén. Och jag röstar naturligtvis för Falun. ;) Om vi ska träffas i falun, vart ska vi parkera? Och Vilken restaurang blir bra? Jag kan hjälpa till med att annordna träffen. Det är inga problem. Vi har ju en restaurang vid slussen. Och om man pratar med dom i förväg så får vi nog parkera på deras gräsmatta. För det har varit bilträffar där förut. Och dom har alltid varit trevliga och tillmötesgående. Det kan ju vara en idé. MVH Morgan. Länk |
|
|
Hej på dig Morgan.... Det var länge sen........ Visst skulle passa bra ha en träff i Falun.... Om man borjar planerar redan nu blir med säkerhet en kanon bra träff... Falun låter som en bra ide!!!! Och jag ställer också upp gärna med annordning på det här träff... M.V.H Mauricio |
|
|
Tjena. Skulle sitta fint med en träff på våren..=) |
|
|
Alltid kul med träffar kan nog släpa med några till. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Försvåra inte det här igen nudå så det bara blir pankakssmet igen. om det står 15 bmws på en parkering så fattar man nog ändå att det är träff o "utställning" spelar ingen roll för mig i alla fall om jag måste kliva ur bilen på en slibbig vårgräsmatta eller en torr asfalt ;) *girlie* See Ya All! |
|
328_huggarn |
hej hej =) fick ni till någon "träff" eller är det på "G" ?? |
|
När och var blir det???? |
|
|
Jag vet inte riktigt nåt bra ställe att ha en träff på. Men vi skulle ju kunna boka stora torget i falun. Det kostar 500:-, men det tror jag nog i alla fall är det bästa stället. Och nog lär vi väl få ihop några bilar??? För stället jag nämnde tidigare är nog lite väl litet. MVH Morgan. Länk |
|
|
För att kunna boka måste man betala på en gång då??? Stora torget ligger väl mitt i stan vad?? hur fungerar detta om man skulle vara på plats men sen vill man åka en liten runda då. Skulle vi ha kvar platsen när vi är tillbaka???. Våren är snart här så vi måste sätta fart på det hela om vi vill ha någon bmw träff till våren. M.V.H MAuricio.... M535 e28 (Sålt) 520 e12 (R.I.P) M5 e34 (söver) Renault Laguna II Sportline 03 (saltätare). |
|
| Det hade varit skit kul med en träff i dalarna! Jag ska flytta upp till Rättvik i vår (från Halmstad) och behöver träffa lite BMW freaks där uppe! Nära o bra för min del med Falun. Jag e helt klart på! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.