|
|
|
|---|---|
_marcus_ |
Passar en framskärm från en 320 -84 på en 325 -88a? |
|
jupp. kun cabben, og selvfølgelig M3, har forskjellige skjermer. |
|
|
nja..passar de verkligen? men de kanske är samma.Nya karossen kom ju 88:a... Vill ha E30 igen!! |
|
|
jag vill minnas att detta är diskuterat en gång tidigare men då gällde det 2- resp 4-dörrar. det inlägget blev dock besvarat! FKA Bmwlover You can call me Putte!!! |
|
|
ja de passer! ikke forvirr gutten nå!! KUN cab og m3 som har forskjellige sier jeg jo! ad. facelift fra 88: karosserioppdateringene gjaldt frontplaten, bakplaten, innerskjermene bak og trunk gulvet. ja, støtfangerne er nye, men det er ikke karosseri-deler, så ikke bli vanskelig her nå :-) forskjermene på alle minus cab og m3 var de samme i hele den tiden e30 ble produsert. det våger jeg satse bilen min på!! |
|
|
patrik nilsson: var det kanskje en tråd om e36? for der er det mange rare skjermer å få :) sedan, touring og compact har en skjerm, cab og coupe har en annen. og for å gjøre det enda litt vanskeligere, er det forskjellige skjermer på biler før og etter 09/96. |
|
|
macduck: den tråden var om e30!!! FKA Bmwlover You can call me Putte!!! |
|
|
Ja, det samma artikelnummer på framskären oavsett årsmodell (förutom cabben) Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Passar en huv och baklucka från -88a på en -87a? | |
| Det ska inte vara nån skillnat på dessa heller. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.