|
|
|
|---|---|
Maha |
Hej! Visst är det fjädern som är dålig när inte tanklucka "snärtar igen" när man stänger den? den vill inte stängas helt utan lämnar en glipa... Förresten, Rostbubblor på skärmkanterna, är det vanligt på E36 -93? svårt att fixa? |
|
Låsmekanismen? rost är aldrig lätt att bli av med - antingen jobbigt eller dyrt om du vill slippa själv |
|
Dark Rider |
mmm rostbubblor tror ja är ganska vanligt jag har även det på skärmkanterna på min och även rostbubblor hela sidan av huven. Hade tänkt fixa det i vinter men de ä ju tur att det bara är ytrost i rostbubblor! |
|
Lyfter tråden då jag också har detta problem med tankluckan som flyger upp. Jag har böjt till fjädern flera ggr för att få tankluckan att stanna och det fungerar ett tag. Då jag hade bilen på senaste servicen på BMW i höstas så fixade dom luckan åt mig så den hade fin spänst igen men nu är det samma visa igen. Den hänger och dinglar nu igen. Någon som har nåt bra tips? ///Foppa |
|
parolof |
"de ä ju tur att det bara ytrost i rostbubblor!" tyvärr inte sant, oftast är det microskopiska hål i plåten som gör att det bubblar upp |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.