|
|
|
|---|---|
|
Var på BMW och införskaffade ett fläktmotstånd pga av att min fläkt har börjat krångla. Plockade ned vänster sidan (vid förar-sidan mot instr.) som skulle härbärgera detta omtalade motstånd......hallååå där satt ju inget motstånd. Plockade då ned höger-sidan eftersom jag ändå skulle byta mikrofiltret som jag trodde satt på bilen. Satt inget på bilen..... bara en konstig plastgrej som gick att dra ut med lite lödningar på. Var in på BMW igen......klart att du ska ha detta blåa fläktmotstånd sade de, det sitter inne i fläkten?????? Min fråga är nu efter att ha studerat mektipsen så verkar det ju som om att det omtalade fläktmotståndet skulle vara just denna "konstiga plastgrejen med lödn på" kan detta stämma? min BMW är en E-34 1989 01 med AC. hjälp!!?? mvh Peter H PH | |
| Någon? | |
|
Enligt ETK sitter det i fläkten på din bil. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik.....menar du att det är den där långa plastgrejen med lödn på?! mvh PH |
|
|
Artikelnumret skall vara 64 11 8 391 699. Här är en bild på det: Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik....tackar så mycket. mvh PH |
|
Ampe |
jaha.... Och vart satt den där blåa plastgrejjen då? I fläkten? Hur kommer man åt den? Har själv en BMW 525 -92. /Ampe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.