|
|
|
|---|---|
|
Tjo! vad tyckte nu ni som var och körde sydschleife idag? själv tyckte jag det var skoj, ÄVEN om jag och min kartläsare tog fel på lite vägar och hamnade i Halmstad innan vi kom på att vi kört fel :) :) vi var ju LIIITE efter alla andra, efter många samtal till Chrille Olofsson så kom vi rätt och efter att vi mött upp i Norrvikens Trädgård, sen fick vi köra och plocka ner frågelapparna...men det var rätt roligt ändå! schysst med möjligheterna till konbana på det dära fältet som vi va på :) kööööönigseggen var väl sådär, det enda positiva var nog motorljudet och bromsarna :) men det var en rätt så lyckad dag...även om dom flesta nog glider runt i konbanan medans jag skriver detta..jag har ändå inte väghållningen för att klara sådana aktiviteter, det har jag bevisat på både Mantorp och Knutstorp :) ser fram emot nästa års runda! BMW, Bayerische Motoren Werke | |
|
Redan bokat in nästa Sydscleife :), 190km/h på slutet av rakan med "övningskör" på bakluckan = sååå roligt :) det var en j*vligt rolig träff trots körkortslös. Att man dessutom fick ett tomt flygfält att leka på gjorde ju inte saken sämre precis (trots "nybörjare"). Koenigseggen var en upplevelse, inte varje dag man ser en sådan. Har aldrig haft så roligt som jag hade på flygfältet och vägarna där innan, det var vad jag kallar riktigt "övningkörning" :). Men varför så många vol*o på en BMW-träff ???, fast den gick ju rätt bra :) Tycker annars att det var en trevlig träff med lagom många deltagande, trevliga vägar med härlig utsikt (trots lite vatten stänk här och där), väldigt mycket gummirök/däckskrik :) och lagom kluriga frågor. Man undrar ju hur mycket pengar som gick upp i rök på flygfältet ??? :) Säger som dig, ser fram emot nästa års runda! Mvh, Tryggve - BMW CS #05162 Min bil: Länk |
|
|
Helt klart ball upplevelse, och att Koenigseggen var "så där" ???? Ehhh full respekt för den bilen.... Även om jag bara räknade två Volvo så var det även respekt för den blåa som hade över 400 hästar och gick som ett svin! I övrigt alldeles underbara bansträcka, härligt skåneväder om än lite kallt, Kalle "syntaren" bjuder i vanlig ordning på sig själv och massor av gummirök vilket man nästan förväntar sig nu för tiden när han dyker upp! Tack till alla som höll i arrangemanget! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Jag kan bara hålla med.... jag tycker att vägarna var underbara.... vilken utsikt, vilka hus och vilken blåst :) Avslutningen var ju inte dum den heller.... det är ju inte många märkes-klubbar som har en Koenigsegg på sina träffar. Som sagt... ser fram i mot nästa års träff... ___ |
|
| bmwfreak! vadå. det var inte mitt fel att DU körde ut på nya e6, jag sa inget om att DU skulle göra det :) dessutom var det inte jag som körde ner på en avfart vilket är vääldigt farligt ;) men nu vet man iaf hur det känns att se bilar som kommer i 110 mot en =) hahah. aja. men det var skoj. | |
|
blahu blaha BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
| där fick du ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.