|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Visst är Motorjournalen ett väldigt bra program i sin nisch. Det är ju snabba klipp och hjulspinn, det enda hjulspinn man fick se i TM var ju Glenning "på vår grusväg i skogen" där han plågade Skodor och Mondeos i sköna bredställ så att Svensson fick lite ståpäls. Åter till Motorjournalen, tyvärr, och jag säger tyvärr, lite riktat till doggeli kanske ;) så är det en d*vla massa ICA, Bregott och Max Factor reklam i Motorjournals-blocket. Vi snackar 15-20 reklamfilmer (kanske lite överdrivet men det är ju bäst att göra det). Man tappar faktiskt lite tråden och definitivt den svaga doften av motorolja från någon gammal öststatskryssare som Joppe nosat upp i Polen. Sammanfattar med att de fyller alla sin funktion Prestanda (fast jag vet inte), Motorjournalen och TM men någon gång hamnar et program långt ner på listan och då är det ajöss. Vi får hoppas på att det som kommer efter är bättre helt enkelt. |
|
| Sticker ut hakan och säger att Trafikmagasinet faktiskt den senaste säsongen rykt upp sig å det kraftigaste och nästan OBS! NÄSTAN kommer upp i Motorjournalen klass, som faktiskt fjantat till sig lite väl mycket denna säsong. TV3's sk motorprogram väljer jag att inte ens kommentera. | |
|
Det var så tok värdelös sista åren så jag tittade ändå inte, kommer inte att saknas! Faktum är att det är skönt och veta att skatte pengarna inte slösas på det programmet! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.