|
|
|
|---|---|
M-Mag |
Jag vill bara dela med mig av min glädje av mitt nyförvärv. En fin 325i Cabrio -88 (äntligen en sexa). 17000 mil, ej vinterkörd. Jag är helt frälst i bilen, skön motorsång, bra tryck i motorn. Det är bara en sak som är fel. DET ÄR HÖST! Dela gärna med er av era erfarenheter av era Cabrio-bilar. Magnus "Your Toyota is not fantastic." |
|
Har samma fel på min ;) Länk |
|
|
Äsch, det är bara att slå på värmen o cabba ner! Bara nyttigt med lite frisk luft... :-) (Tyvärr så blänger alla på en bara - dom fattar inte grejen) ___ BMW CS #5221 |
|
|
fan är det ett vanligt fel på BMW cabbar??? det varkar vara det på min oxå med närmare eftertankte... man kanske skulle reklamera den... eller göra som Sani... tror det blir Sani variant :o) "Don´t try to fix me, I´m not broken!" |
|
|
Ja, det är standardfel! Har precis monterat Hardtop som jag köpte idag. Den blev riktigt snygg med plåttak... :) |
|
|
Sani, (Tyvärr så blänger alla på en bara - dom fattar inte grejen) Ha...ha.. känner igen det kan jag säga! Glo effekten blir dubbelt så stor när förarn är av utländsk harmkost! Fråga inte hur jag vet det... :-) Abbe, fd cab ägare som åkte ner cabbat så mycket det bara gick!. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.