AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.535

någon som kollat på denna m5á i börsen.?

Sida 1 av 2
bmw320cab
Är intresserad av denna m5á men jag bor i Göteborg och bilen finns i Sthlm.

Har ringt och pratat med försäljaren och enligt han är bilen kanon fin enda "defekterna" 3-4 parkeringsbulor, samt bakdäcken nästan slut.

Något jag bör titta extra noga på.?
Samt ev nackdelar med att bilen haft 4-5 ägare?

Finns det någon som har kollat på bilen som kan hjälpa mig med en bedömning innan jag sätter mig på tåget upp?

Länk
Mo
176
Moe
Cykel
Har den haft 4-5 "riktiga ägare" alltså inte att
1. Bmw Sverige 1:ägare
2. Bmw Solna 2:ägare
3. Leasingbolag 3:ägare
4. Killen som har den nu 4:ägare
?

4-5 ägare är rätt mycket om det är 4-5 privatpersoner som ägt bilen ...
bmw320cab
Det har jag inte kollat skall ta utdrag på bilen nu tänkte jag..

Ingen som har varit och tittat på bilen.?

Min M5:a hade 22 ägare när jag sålde den :)

minst 10 av dom var bilfirmor...

/Jimmy
Länk
bmw320cab
BMW735IA Min M5:a hade 22 ägare när jag sålde den :)

Jo visst kan bilar ha många ägare men nu snackar vi om en M5-1999 och ingen 91á.
BMW320cab

Jag kan gå och kolla på bilen åt dig om du vill och se att det finns något stort i allafall. Så att du inte behöver åka ner i onödan. Vill du att jag ska ringa säljaren eller gör det du om du vill. Skicka mig ett mail om du vill att jag ska göra det.

Mvh
Hawar
bmw320cab
Har redan snackat med säljaren men det vore kanon om du vill/orkar ta en snabb titt på bilen så att man får ett tycke av en annan person änn ägaren.. ;)

Ja, det är lugnt jag kan ta en snabbtitt åt dig om du är seriös, när hade du tänkt åka ner. Så jag kan försöka titta på den innan och briefa dig.
Här finns en som är fräsch och ungefär i samma prisklass.
Länk

Firman har bra rykte och säljer med garantier.

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
bmw320cab
Den jag har ögona på är Sv-såld jag värderar det mycket när man jämför med en Import.. gillar inte påarp direkt heller tyvärr..

Men tack för tipset.. :)
Så att den är lite mystiskt billig tänder inte några varningsklockor hos dig då?

BMWCS Syd #05392
bmw320cab
Vill inte dra ner Påarp i smutsen på något sätt men jag vet att dom hade att göra med en bilskojjare på hisingen att göra som försvann.. Så där hoppar jag att köpa bil även om dom har skärp sig.

Jo visst den är billig men inte TOK billig därför undrar jag om någon vänlig Sthlmáre kan ta en titt på den och se om det är nått att ha...

Annars får man leta vidare... Det bör bli en och annan till salu i dessa tider som kommer nu(ekonomiska)..

Annars får det bli en X5 nu till vintern...
Enligt börsen är den 30-50 kkr billigare än snittet....
Jag har personligen heller inte handlat bil av påarp men jag har varit där och fick ett seriöst intryck samt har kompisar som handlat av dom helt smärtfritt.

En x5 och en M5 är 2 vitt skilda bilar med 2 vitt skilda syfte.
Dock 2 förträffligt fina exemplar av tysk ingenjörs konst.

BMWCS Syd #05392
bmw320cab
Det måste väll finnas någon mera i vårat avlånga land närmare Sthlm som är sugen på en M5á ???

Är det verkligen INGEN som har tittat på denna bilen.?

Tycker jag verkar konstigt.....
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
bmw320cab:
Ta't lite lugnt, annonsen kom in på börsen igår (eller var det förrgår?)... :)

Har mailat lite på den, men eftersom killen vill svara på 20 frågor med 20 tecken så kändes det inte rätt.

__
Länk
LN
497
LNBT
S6Plus
Det förekommer en massa rikemansbilar i Stockholm vissa kör skiten ur dem o säljer dem senare när de tröttnat. Vore trist om vanosen rök på den, men det har vi väl diskuterat på forumet. Skulle personligen vänta tills jag har råd med en sen 00 el rent utav en 01.

"jag har inga fördommar jag inte"

Sparar till en ALPINA B10 V8
Länk
V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :(
328an
Hej.

Känner killen som säljer den bilen. Den är svensksåld och har haft en tidigare ägare. Han köpte bilen för två år sen av en kille i samma stad. I övrigt är den i fint skick både in och utvändigt. Helt klart ett objekt värt att kika på. Vanosen är det inget problem med. Bilen går som ett skott.

bmw320cab
Om jag inte miss minner mig så har denna bilen varit till salu förut, Kan det stämma.??

Är det ingen som har kollat på den.? Vart i Sthlm skall man läna in bilen för en grundlig kontroll vid ev köp? är det Akt BMW man skall vända sig till.?

gör ett m test så är du säker
Här är en billig en!

Om man är beredd på småfel i lacken.

Länk

-We can't stay here, this is bad country!
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
bmw320cab: Lämna den till Per Larsson Bil och Teknik i Huddinge för utlåtande.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.