|
|
|
|---|---|
Fjelliz |
...om man ska montera ett öppet koniskt luftfilter så måste man plocka bort den svarta lådan som luftmassemätaren sitter fast i, okejj? Men vart 17 ska man då låta luftmassemätaren sitta sen? Det kan ju inte vara så bra om den hänger fritt under huven... :/ Har nån nå bilder på en lyckad installation? I got a niiiiid 4 spiiiiid :) |
Andie_83 |
Ja, jag har! Men jag vet inte riktigt hur e30:an ser ut -84:a. Jag kan ta en bild, kan du ta en bild så är det ju kanon. Du kan maila den till mig. Ha det bra MVH //Andy |
Fjelliz |
Okejj fan vad bra :) Jag ska försöka fixa nå bilder! |
| Brukar följa med ett stag som man sätter fast lmm:en med. Sätts mellan luftburkens fästen och lmm:en. | |
|
Jag satte mitt luftfilter efter luftmassemätaren. Men min satt på röret till den svarta boxen. /DK |
|
Fjelliz |
Min luftmassemätare sitter också på röret till den svarta boxen... !? Sen e det 2 st kablar och en slang anslutna till boxen... hur sjutton...!? I got a niiiiid 4 spiiiiid :) |
|
Filtret monteras ju bara med en slangklämma på massmätaren brukar som i ovastående inlägg (följa med ett stag att stabilisera med). Svårare än så e det inte! Massmätaren hänger ju aldrig fritt om man har filtret på och till det följer ju ett stag! Tja Tja! |
|
Fjelliz |
Hmm... okejj, nu kanske jag fattar! :)¨ Tack för svaret! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.