AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
477

Vad kan jag ta för min e21:a?

Andie_83
Totalrenoverad och nylackad -02, men spacklet har rest sig lite, små porer. Var tvungen att spackla, pga sabotage! Mindre lackskada på högersidan alltså, inget som syns jättemycket om man inte vet det! Ventiltätningarna är visst torra, så den tar lite olja, inget våldsamt, och går vissta att byta relativt enkelt. I övrigt är bilen tipp topp, nästan ALLT är bytt, koppling, kammrem, spindelleder, packningar, bussningar, 2.5" Simons hela vägen, portad topp (av kunnigt företag), underredsbehandlad, 4 st nya 205/60/13 sommardäck på alufälg, två stycken nya vinterdäck, två som går denna vintern också, ingen rost. Helt orginal förutom BBS spoiler, dimmljus (snyggt monterade i spoilern), öppet luftfilter och avgassystemet. Bilen går klockrent, och drar ifrån mycket. Det är en -83:a, med diff, och den snygga interiören. Nya skålade stolar från en Toyota Supra. Ingen slutkörd BMW, jag är 4:e ägaren. För mycket att skriva! Vad kan jag ta? Vill ha 15000kr, är detta idioti eller? Nån som är intresserad?

Länk det är bilen längst upp i höger hörn, en blå e21:a

Tacksam för svar och kommentarer

MVH

//Andy
Andie_83
Glömde skriva att jag har alla orginalgrejor kvar, plus orginal rostfritt avgassystem. Och en massa massa andra delar, inklusive instruktionsbok!

Länk

Här är länken igen, verkade inte funka med den förra!

MVH

//Andy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.