|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar vars man hittar vita framblinkers till E28, hittade på kinnbys men han hade slutsålt och visste inte när det skulle bli någon nytillverkning. Har till sidorna men hur snyggt blir de med oranga fram och vita på sidorna! Om ni vet någon sida eller har ett par över skriv gärna. Tänkte fråga då ja lika håller på vad ni tycker ang. blinkers bak på E28, ska man ha vita, röda eller svarta? MvH Björn | |
|
Vit fram blinkers: Länk Ang. bakblinkers så tycker jag följande (syggast = 1): 1 vit 2 röd 3 gul 4 svart mvh Kristian |
|
|
Framblinkers finns även här Länk och här Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
När det gäller bakblinkers är det nog snyggast med vita om man har resten i vitt. Det kan också bero lite på vilken färg bilen har... När jag hade min förra E28:a funderade jag i samma termer och gjorde därför ett litet Photoshop-montage (absolut inget mästerverk, endast som vägledning). Kolla här: Länk Mvh /Pewe |
|
|
Jag måste då säga att rött passar inte, har mörkblå bil men i överlag så tycker ja inte de passar med röda blinkers bak på en E28:a då föredrar jag svarta iställe. Får väl ta nån bild och leka lite me photoshop för att vara säker =) MvH Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.