AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.324

Erfarenheter av Autosmart!

lo
15
lobban
325i Touring -06
Någon som har några erfarenheter av deras produkter så som polish och vax? kommentera!
sk
1.290
skalman

BMW 750 IA 1995
hej

Använd Sökfunktionen :)

Mvh
Skalman
Visa användare
175
Nibban
Åpel kadett -79
Jag använder bara autosmart till min bil.
Tycker att de ha ett stort sortiment me bra medel å maskiner. (Använder inte de som går att köpa på micro typ, köper av smartab lastbilen)

///M5-POWER
cramo
Jag har använt Smartabs produkter nu i över ett år och det har funkat skapligt men min Smarttoolpoler maskin har strulat mest hela tiden och är nu på service.Inget stora problem utan irreterande kabel brott och lödningar som släppt.
Har nu provat på Lahegas medel och jag måste säga att det går betydligt snabbare att få ett fint resultat och tid är ju pengar i denna bransch...
elof
jag har använt autosmarts produkter och tycker de är ganska lätt att få ett bra resultat.
Men tycker ej har så långvarig verkan
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Jag tycker deras produkter är bra iaf. Mycket lättarbetat tycker jag deras hårdvax är. Men det värsta är att det är min bror som kom över några flaskor till bra pirs ... Men det verkar inte som just den där flaskan hård vax säljs ute i vanliga affärerna =(

Mvh
lo
15
lobban
325i Touring -06
Hej! ska ta och inhandla en flsak eller två, verkar som det är bra ju... Teres... Jag tror du menar det där skandinaviska hårdvaxet? finns i en avlång silvrig flaska och den finns hos mekonomen vet jag! kolla med dom

Tack för svaren så länge återkommer med resultat!
Funkar inte Autosmart så testa Autopower :p
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Dom flaskorna jag har är typ fyrkantiga och vita men en stor svart kork =) Har varit och tittat på dom där rören men den är inte lika fast i konsistensen som den jag har, den är men blaskig på nå viss =/
Kostar mer än många andra men med tanke på resultatet är det värt!

"Big Mighty Wision"
µ_bmw_µ
Hur är det med Hagmans nya...i rund burk? Namn?
Undrar om någon har provat det? Vill gärna veta innan man lägger stora pengar...!

Mvh Erik

Det är något speciellt med riktiga bilar...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.