|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en välutrustad M5 3,6. Om den ska räknas som välutrustad vad ska den då har för utrustning? Tacksam för svar. //Schnitzer | |
|
Har ingen M5:a men svarar ändå, följande är vad jag skulle vilja att M5 3,6:an vore utrustad med "vissa saker är inte krav men roligt om det finns"; skinn, klimaautomatik, ellucka, airbag, gardiner helst eldriven bak, cd-växlare, servotronic, larm, farthållare, elstolar och träpaneler sedan gör det inget om lampspolning och telefon finns men bakspoliern får gärna ha stannat i Garching. Det fanns en Sebringgrå 91:a med 13200mil hos en Tysk BMW handlare för 4 månader sedan med i mitt tycke tillräcklig utrustningsnivå buffelskinn, gardin, elstolar, klimaautomatik, hifi högtalare, airbag för €7900 den tror jag hade varit ett bra köp tyvärr är det inte ofta det kommer in E34 M5:or längre. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Tjena, var den M5:an på mobile.de? //Schnitzer |
|
|
Den fanns på bmw.de kikade aldrig på mobile efter den, nu finns det två 3,6:or hos samma BMW handlare i södra Tyskland där båda kostar €10000 på bmw.de men på mobile.de kostar en av dom något på €12000 båda två har varit till salu länge och borde gå att pruta en del. Mvh Stephan |
|
|
Ska ta en titt! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.