|
|
|
|---|---|
|
Noterade att bakgrundsbilden på en genomskärningsritad, blå BMW M5 som finns att ladda ner här på BMWPower har texten "BWM M5" i fronten (på kofångaren). Vem har ritat bilden? Varför står det så? Ett sånt fel kan man väl bara inte göra? Vad är lämligt straff? Skämt åsido, det är en ganska prekär miss!! | |
|
En länk till bilden kan ju vara bra: Länk |
|
|
ÄR det ingen M5 då?? Hur ser man det? Två bilar är fler än en.. |
|
|
Tror att han syftade på att tecknaren har stavat BMW fel! Inget man tänker på, innan det påpekas. Men då kan man fråga sig hur tecknaren missat en sådan fundamental detalj! Troligen bättre tecknare än bilentusiast (eller tycker han/hon illa om BMW och ger märket en liten näsbränna.....). I vilket fall var det en "kul grej"! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Höpp! Det var ju kul... Syns faktiskt inte på min skärm (4år) kör 1028x724. Men visst.. en näsbränna till tyskarna tror jag på! Kan dom ha som tack för mina 3 spruckna m20 toppar:-) Två bilar är fler än en.. |
|
| Jäkligt snyggt ritad e den iallafall! =) Hade inte märkt innan att det stod fel på skylten :) | |
|
Först tänkte jag; -va fan menar ni? Sedan; ahaaa... Ganska klantigt av han. Men kan det inte ha att göra med Varumerket? Alltså att ritaren inte är anställd hoss BMW eller liknande och därför inte skrev BMW... Fattar ni? Om man t.ex. vill bilda en bilklubb såmåste man tänka på att inte andvända (andras)varumärken hur som helst! Volvo 740 klubben får ju inte längre heta så och kommer snart troligen att byta namn... bakhjulsdrift! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.