|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken lyder.... själv blir det till sista sept! Hellre utan körkort än utan BMW!! | |
Agge |
Tror det blir sista oktober för min del. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Förra året körde jag till de saltade första gången och det blev den 3:e november. Blir väl nåt liknande i år, troligen i slutet av oktober. __ Länk |
|
|
Jag brukar ställa av bilen i slutet av Oktober, men från och med i år så har jag entusiast försäkring så den kommer inte att ställas av, bara stå i garaget. Mvh Abbe Länk |
|
|
På tisdag blir det annars får ja betala in försäkring igen får ju tbax den men orkar inte vänta... =) Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
| Redan avställd sen Augusti! | |
|
Blir nog i slutet av Oktober! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
stensth: Varför ställa av så tidigt? __ Länk |
|
|
Blir i slutet av oktober eller när det börjar bli -grader. Påställning blir väl runt april kan jag tro... ///M3 |
|
|
wolv: Då jag sällan kan nyttja min bil då jag jobbar som konsult så blev det så i år att jag ställde av den tidigt. Jag är sällan hemma också, ungefär varannan helg. Så den bilen rullar inte så mycket. Vilket samtidigt är tråkigt men bra för värdeminskningen. |
|
|
Jag ställer av min bil i slutet av oktober. Har köpt en gammal 320 som jag ska sladda med i vinter =) MVH Tobbe |
|
| Ställde av min för 2 veckor sedan | |
|
Liknande här, avställd 2½ vecka sedan. Så nu är det bara vänta framåt mitten/slutet av Maj innan den tittar ut på vägarna igen. Djävla salt här i norrland. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Jag kommer att ställa av/in min Alpina nu i månads-skiftet till oktober...gumman tycker det börjar bli kallt&ruggit ute!hehehe Tror jag möjligtvis har kört 100mil i år...Hmmm...tråkigt men sant |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.