|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om den här bilen?Länk Vad är rimligt att pruta? mvh. Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) | |
|
Min högst personliga ej så superväl kontrollerade prisbild ;) säger mig att det nog inte ska vara hopplöst med en sänkning(prutning) på 5' iaf(tveksamt i telefon o första kontakt så klart :))...Beror som alla vet på>>>Skick i verkligheten,servicegrad,viljan att sälja och viljan som DU har att bli ägare till den :) Mvh Janne. |
|
|
Här har du min som är till salu du kan jämföra lite fast min är ju importerad. Länk ___ Länk |
|
|
Tror ni att man blir sparkad åt skogen vid en prutning på 15.000 kr? Annonsen har funnits ute sedan slutet av Juli. Jag vill trots allt inte göra någon arg... /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
I annonsen hävdas att den är fullutrustad då kanske 170-180 KSEK kan vara rimligt, men då ska det t ex INTE saknas Navi/TV, GSMtelefon, kylskåp, CDväxlare, PDC! /Simon |
|
|
Att försöka pruta 15.000 på en bil som kostar 180 är väl knappast omöjligt. Jag brukar resonera som så: om jag ringer på en bil och det är lång väg att åka, då brukar jag fråga om det finns prutmån på priset. För normalt sett så är det bättre att åka dit och titta. ÄR bilen intressant, då är det dax att diskutera pris. Att ge ett bud på en bil är aldrig fel, så tillvida att man inte ger skambud. Det är ju upp till säljaren att besluta. |
|
|
Fullutrustad innebär väl som vanligt: komfort paket + skinn+ alu fälgar........ och i så fall är det rena drömmar nivåer vi befinner oss på...... knappa 150 är väl rimligt i så fall, sen om den nu lever up till ordet väl utrustad ( som t.ex. Bayern Münchens bil är, dessutom helt "rätt" i pris) kan man ju omvärdera den MEN vore det Navi/Tv eller PDC eller Xenon hade man inte skrivit det då?? Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Jag har tänkt ungefär som du skriver, "dekewi", så jag ringer eller mailar nog ikväll och hör mig för. Jag hoppas dock att bilen inte har TV, då blir den ointressant, tycker jag. Tack för svaren. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
635: berätta sen gärna vad denne köpare menar med fullutrustad..kan vara kul att höra hans uppfattning om ordet.... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Det är nog få som har fullutrustade bilar även jag kallar ju min för fullutrstad i min annons fast jag ska ta bort det nu för det finns alltid något att komplettera bilen med verkar det som. ___ Länk |
|
|
BM: den fullutrustad BMWn finns inte *S* din är dock mkt välutrustad för att vara en 523 ( Navi/TV säljer!! men skinn också tyvärr... (men du vet som jag att det är överskattat med skinn eftersom vi inte har det i våra 523or....)) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
GM:Helt klart skinn är överskattat(tills jag köper en med skinn) det är ju så kallt med skinn på vintern och med åldern kommer hemorojderna lika fort som löningen tar slut. ___ Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk skrotning + reg.bes. + skatt ~6500:- Resa + annat i Tyskland ~6-9000:- MVH Robban |
|
|
Sålde min grymt snygga 523i -99 med likvärdig utrusning för 2,5 år sen för 185'. Bilen finn i galleriet. Idag är den knappast värd mer än 140-150' //Marin |
|
|
Jag ringde igår och lämnade meddelande på tel. svarare. Jag prutade 15-20.000 kr "beroende på utr." och förutsatt att "nyskick" stämmer någotsånär. Imorse hade han hört av sig i alla fall, intressant... /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.