|
|
|
|---|---|
|
Har nyligt importerat en X5 som har 19" v-fägar, jag skulle vilja behålla dem under vintern också men har inte fått tag på några vinterdäck. Jag besökte däckia och de sa att det inte finns 19" på marknaden... Kan detta stämma? Vet ngn bättre?? | |
|
Både Michelin Pilot Alpin PA2 och Continental WinterContact TS 790 finns i 275/50-19. Kan köpas å Länk Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Super, att det finns... Jag tittade på anvisad länk och såg att båda däck är dubbfria, finns det dubbat? Sökte även via länken men inga träffar.. |
|
|
Visserligen är X5:an en superbil på vintern men 275/50-19 som dimension för ett vinterdäck låter lite väl häftigt om du verkligen tänker använda bilen i riktigt vinterväglag. |
|
|
Köp ett par beggade 17" på fälg på bmwbörsen til vänster det lär bli billigare än 19" vdäck... Dubbat finns bara på 17" hör efter emd BMW dom har kompletthjulsatser... BMW Solna har en begagnad sats till bra pris vill jag minnas. Asken |
|
|
Asken: Dubbade 18" finns att köpa, t ex Hakkapeliitta SUV Dubb 235/60-18 (www.gummihuset.se). roadZter |
|
| Det är bara ett fåtal icke originalfälgar som ärgodkända för montering på bla X5. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.