|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Hur mycket får du betala för däcken? /Andreas |
|
| 1790 om jag minns rätt. Har man kört med S02:or tidigare vet man att dom är värda det dubbla. ;) | |
Mr Hamann |
Inget skärmskrapande för mig... Tycker det ser orginalen ser lite ut som cykeldäck nu. Fyller inte riktigt ut i min mening. // Mr Hamann |
|
328 Johan: det har later intressant tycker jag. Mojligtvis inte sa att de har tva extra? Vet att de ar narmast farskvara, men kanske kan man kopa pa sig tva stycken och vanta tills de gamla bak- trottnar? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Färskvara och färskvara... Läs däcktester, tom oberoende experter kan ju inte se något fel äldre däck. Modellen har ju inte tillverkats på ett tag (ersatta numera med S03:orna) så minst ett år gamla är dom. Ingenting jag oroar mej ett dugg över. Jag kan ringa och kolla, men han han inte hem och lägger på hyllan för din skull, du får allt köpa dom också när han väl fått hem dom. | |
|
Gick upp till 255:or i höstas. Inga som helst problem, ser tom lite bättre ut, gillar inte för mkt tyskstuk. /B |
|
|
Jag sitter och har grym beslutsångest här....det står mellan Michelin Pilot Sport PS2 och Bridgestone Potenza Pole Position S03. Ingen där ute som kört slut på båda dem och kan ge några jämförelser? Priset jag fått är 400 kronor billigare för S03:orna. /Andreas |
|
|
400:- extra för alla fyra alltså /Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.