|
|
|
|---|---|
|
Jag provade härom dagen att maxa bilen från stillastående och då ritade den svartstreck från båda bakdäcken men när jag sedan stannade bilen och provade bromsa fast den så spann den bara på höger bakdäck. Varför är det så. Rotax Power Rules | |
|
hej du, nej det är inte diffad bakaxel på den. att det blev så beror nog på att när den ritade med bägge, hade den ungefär lika mkt fste på båda däcken, å när det vart på ett däck så hade den mindre fäste på ett däck, o kritade enbart med det pga att det bara är det som spinner när man kör odiffat. Mvh Björn |
|
| Jag har diff på min.. | |
|
Det hoppas jag verkligen att alla ni har. Diff har nämligen alla bilar och alla bilar diffar utom de som har svetsat diffen så diffverkan är noll. Diffbroms däremot... Det är det nog inte många som har. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag har diffbroms! Askul på vintern!! Blä blä blä alla ni som inte har det!! =)))) |
|
|
Diffbroms har jag på min TDSa också. Inte bara askul på vintern. Bilen tar sig fram bättre i snön, då man slipper bli ståendes med ett hjul spinnandes. Diffbroms är en uppfinning alla bilar borde ha. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Jo det är åtskilliga gånger man tuggat sig ur knepiga hala uppförsbackar faktiskt. Även tagit mig loss ur en del små snödrivor o 2-3 dm lössnö utan större problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.