|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vart sitter nivåregleringsbehållaren på e23?, jag har hittat en behållare som ja tror e nivåreg behållaren, den sitter bakom tankluckan vänster bak, kan detta stämma! behållaren verkar tom , så jag hade tänkt att fylla den med ARAL Vitamol 1010-olja eller Pentosin CHF 4548, var finns dessa att köpa/hur mkt rymmer behållaren? Eventuella åtgärder vid trasig nivreg? Tack på förhand mvh glidarn | |
|
Skulle tro att du hittat tanken för bränsleångor/avdunstning/överfyllning ingen bra ide att fylla olja där . mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
"glidarn e30" Den sitter på det stället men du har också som sagt burken till bensinångorna,men den finns inget lock på! Oljan ska vara den samma som Citroen använder till sitt Hydralsystem! Kolla så dämparna inte ser blöta ut innan du fyller på,annars så har du slängt pengarna i sjön Ser det bra ut runt dämparna så kan du fylla på lite och sedan koppla ström på pumpen, om den inte startar när du slagit på tändningen (det tar någr sekunder). Pumpen sitter mitt under på vaggan. Hoppas det kan vara till någon hjälp?! |
|
| Det är rätt behållare. Tuta och kör, hoppas att din pump inte har skurit eller något annat skit när behållaren varit tom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.