|
|
|
|---|---|
|
Hittade en polerad rostfri universal slutburk på e-bay, med frakt och allting skulle den kosta ca 620kr Den är misstänksamt billig, "vad är hemligheten mamma"?? Nån fler som är intresserad, kanske vi kan få mängdrabatt? Såhär ser den ut: Länk snygg va? | |
|
Den verkar helt klart intressant... Undrar hur den skulle passa på en E46 touring...? Diesel-räsern |
|
|
Ifall det BARA är en dämpare är det väll inte så jätte billigt? Knappast dyrt men kolla t.ex. Länk Från 470 för en dämpare Länk från 745 för en dämpare Finns säkert billigare |
|
|
Såg nu att det var med schyssta slutrör, då är det rätt billigt Tarzan: Har du en 325 tror jag att den har som min e36 dubbla rör hela vägen, den där dämparen är till för ett rör. Men det går nog att fixa till med ett Y-rör |
|
|
Marcus: nope, jag åker diesel... enkelt 2.5" hela vägen med en tråkig krök rätt ner i backen där bak. Därför skulle det kunna liva upp bakdelen lite med denna fräcka dämpare. Daniel: hur gör vi isåfall med beställning? köpa varför sig eller gå ihop och en person köper många? hade han fler än en? Diesel-räsern |
|
|
såg att det just nu är 4 timmar kvar på auktionen... Diesel-räsern |
|
|
Killen har flera, kan nog leverera hur många som helst. |
|
|
Den är misstänkt likt en otto racing dämpare. ca 1700kr. Den har gött ljud ;) Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.