|
|
|
|---|---|
|
...så är detta ngt som kan bringa många glada miner.... Länk för oss andra som inte har samma budget så finns det en bakgrundsbiler att ladda ner ;-) "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland | |
| Man skall ha ganska ordentligt med miljoner när man kan lägga 6,5 på en bil.... | |
|
det räcker inte med stor budjet. den är redan utsåld... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Vill du ha en så är det bara att gå in på mobile.de Där finns det några till salu vet jag. |
|
|
Vilja räcker nog inte så långt tyvärr... måste tyvärr ha kosingarna med... tror inte det finns ngn här inne som inte vill ha en pnny i emblemet på sin kärra.... "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Annars tillverkar Bugatti ett ganska trevligt alternativ... Känner en person här i landet som har köpt en & väntar på leverans ! Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Vad blir månadskostnaden om man tar 6,5 milj i lån? Säg 15 år! :) |
|
NOLL7NOLL |
stavros: ja lägg en handpenning på 20% typ 1,2 miljoner. 5, 3 miljoner kvar att ta lån på..... Finax telefonbank( bästa räntan, och vet ni, de frågar inte vad ni ska ha pengarna till) Effektiv ränta 13 %. Ränta är på 40 000 i månaden. Plus amortering... Ja det går nog ihop om man jobbar över typ 2 timmar i veckan. |
|
För de pengarna skulle jag kolla på ZONDA C12 S 7-3, men det är ju ingen större risk att jag någonsin kommer ha sånna summor att lägga på en bil, men kul vore det! /Wille |
|
|
Jag får nog köra ett par timmar övertid varannan lördag. Då kanske jag får ihop det!! |
|
|
Som sagt.. det finns en bakgrundsbild att ladda ner.... :-) det finns en snubbe i Hisings-Backa i GBG som har en F355 som tjänste bil... det är en däck-firma på tagenevägen som har den bilen... Visserligen ingen Ferrari Enzo men det slår iaf std volvo V40 tjänstebilen.... så då vet ni vart jag kommer att söka jobb sen.... går med på minimi lön, bara jag får låna firma bilen varannan helg.. :-) "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Murre: Då vet man vart överskottet på däckförsäljingen tar vägen...:) "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Sorry, menade Mugge och inget annat... "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag har tyvärr inte råd till en, men jag ska i alla fall få provköra en till våren... :) Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.