AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
9.115

Racing på bana...i mindre format.

Sida 8 av 8
Drygt en timme kvar =)

Ska bli SÅÅÅ kul.

MVH
Martin

Ja då var man hemma efter en hård körning från alla lag:))

Tack för de som ordnade och fixade allt med bokning etc etc.

Antar att länken med resultatet kommer upp snart eller vill jag veta det.........:)))

Vad blir nästa aktivitet mån tro?

Innan alla andra skriver så säger jag det nämligen att jag var den enda som svart flagg så nu vet Ni det.

Ps.protesten är redan inskickad till Fifa

Tack för en kul kväll =)

Länken till tiderna är på Gång... borde dyka upp om ett tag... men Starre... du vet väll att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...;)

Nu är tidkorten uppe!

Länk
Och
Länk

//Martin (Som inte kom sist)

ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Tack för en mkt trevlig kväll, nån mer som kände att ratten i ens egen bil blev något mer tungstyrd efteråt?! Måste passa på att fråga om inte ens teamchef (STARRE) ska föregå med gott exempel och INTE bli svartflaggad?! :))) Kanske trodde att han var i sthlms rusningstrafik eller nåt...;D
Ser fram emot nästa gång och tills dess så ska jag köpa egen sparkdräkt.

M V H
Stephan

Tack för senast allihop :)
Hade en kanonkul kväll, att det sen inte finns några bra ursäkter för att man inte hamnade på pallplats är en annan sak... Å andra sidan är det där med att vinna lite väl överskattat ;)

Glöm inte att "second place is the first looser" ;)

Z Roadster-team

///M

Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :)
z3mpower: Ett stort tack för hjälpen!!!!!

Tack för en riktigt trevlig kväll!!!

Slutade dock med att vi tillslut fick ringa Ass.kåren ---> dom kom ut men då fungerade inte deras hydralik!!, så då var det bara att vänta på en till!!
Blev iaf tillslut bärgade till deras garage där vi kunde låna lite verktyg...så med en j#vla massa svordomar och blodiga knogar så fick vi ihop det...(blev vulktejps varianten!)

Kom till Örebro vid ca: 05:00...(Zzzz)

Mvh Jocke
www.frid.cc
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Jag vill också tacka, dels alla deltagare för en kul fajt men också arrangören för allt fix med bokning osv. Tack för en kul kväll.

Och jag som trode att jag var duktig på att köra bil! så snopet! Kanske har det med storleken på bil (gokart) eller så var det helt enkelt en del riktigt duktiga förare. Lyckligt lottad hade jag den bästa (Frid) med i mitt lag, vilka jäkla tider, helt otrolig kille. Dock räckte det inte för att kompencera mina långsamma bredställ. Men F*N va kul det var! Jag ser fram mot nästa gång, vi kör väl revanch i vår inför sässongen, eller????

Slutligen vill jag bara säga att jag tycker synd om Örebrograbbarna som fick slita hela natten med en trasig bil, kul att höra att ni slutligen kom hem i alla fall. Jag misstänker att OK-slangarna inte fungerade så bra.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Visa användare
215
beijnoff
328i -00
Verkligen jättekul igår!!

Vilket lag man hamnade i och vad många det var som verkligen kunde köra fort. Jättekul att se Jocke sätta snabbare och snabbare varvtider. Precis som z3mpower fick jag också lära mig att det finns många som är mycket duktigare än en själv på gokart. Speciellt dom som har kört i åtta-tio år.

För mig var det nog tredje gången någonsin jag körde gokart så jag är nöjd med min bästa tid på 28.33 Vad jag kan se var det i varje fall snabbast av oss som verkligen kör Z3 (och Z4). Man skulle ju dock kunna tro att dom som vanligtvis kör öppet skulle trivas bättre i en gokart. Eller hur ThaMaztr, Caspar och Krokodil (som kom på en hedrande 12:e plats)? Nästa gång jag kör skall jag ner under 28.00!

Jag har lagt upp de bilder jag tog under kvällen helt oredigerade med lite text till. Svårt att fota i sådant ljus på lite avstånd, blixt blir för mörkt och utan blixt blir naturligtvis allt annat än knivskarpt. Håll tillgodo. Det var ju minst två till som fotade, skulle vara kul att se dom bilderna också. Länk

Tack alla som var med och lekte. Speciellt ni som drog igång och arrade. Speciellt tack till lagkamraterna Richard, Jocke och Daniel.
Jag ser fram mot nästa gång när blåmärkena på ryggen och vänster höft är borta.

/Johan

Det finns tre typer av människor.
Dom som kan räkna,
och dom som inte kan...
Här finns det lite mer bilder från kvällen
Länk

in
34
infiniteslim
525 tdsa touring
Tack för en trevlig kväll. Kul att så många kunde ställa upp. Mindre kul var det att få blå flagg bara för att en viss Jocke frid var så stressad......

Jag vill också passa på att tacka Z3c 4 ever! (Tomas) som drog igång det hela men som pga tjänsteresa inte kunde vara med och köra!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.