|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
|
MR Autoglym: Det är bara att anmäla sig, ju fler desto bättre! :) ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Hej igen. jag tycker att det är dags att komma igång med körningen så att snacket kan inrikta sig på de riktigt bra ursäkterna om varför och hur resulten blev som de blev :) Boka en tid och återkom med den, pris och upplägg... Jag tycker att vi kör själva först och sedan bjuder vi in de andra klubbarna för ett prestigeladdat möte. Jag kan även åta mig att arrangera ett långlopp på Järfälla hyrkart när det börjar bli varmt till våren. Caspar: du har helt rätt vad gäller vikten. Efter långa hundpromenader, skuttande tillsammans med kärringarna på friskis&svettis och flerårigt missbruk av laxermedel har jag nu i stort sätt blivit oslagbar på gokartbanan. |
|
|
Starre: Nej, inte jag, men jag bidrar med en polare till det laget, så vi får lite motstånd till Z-gänget!! :-)))) Infiniteslim: Man kanske borde ha en hund, skulle nog hjälpa upp iallafall starterna.. Tack och lov är det ganska lätt att blockera omkörning i starten på Race-Town.... :-) ThaMaztr / Z3c 4 ever: Håller med smala killen om att boka datum, så skall vi nog fylla banan med galna BMW ägare. /Caspar |
|
| Vill gärna vara med, när blir det av? | |
|
Jag ska prata med Z3c 4 ever i början på nästa vecka så att vi kan bestämma ett datum och boka en tid då. Tanken är dock att vi ska bli 25-30 pers eftersom det dels blir billigare för var och en samt att det blir mer krävande för samtliga eftersom vi då har förarbyte osv. Mina förhoppningar är att man kan boka preliminärt på Racetown, om vi mot förmodan skulle bli färre än beräknat. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Z3c 4 ever: Vad är status? |
|
|
Sammanställning av de som anmält sig hittills: ThaMaztr Z3c 4 ever! z3mpower eFx Caspar jonasjonas starre MNS_M3 infiniteslim WilleW MR Autoglym MrGold krokodil + 3-4 från CooperSweden.se starre: Se till att Asken och Alpina-Stephan kommer med! :) ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
13 bmw-förare (jag antar att coopersweden innebär folk som kör gokart till vardags). Det är lite dåligt. Om vi inte skall ha bara bmw-folk kan jag nog också bidra med några om jag bara får lite detaljer om själva racet. vi kan ju dela upp i lämpliga lag på plats eller så kör vi individuellt. Man kan ju även tänka sig lag där vi kör individuellt men räknar samman poäng för förare i samma lag. säg till hur många vi skall vara så jobbar jag vidare med att ragga folk om det behövs. vi ses |
|
|
Min kompis UM anmäler sig (kör 528i) |
|
|
Jag vet redan att det kommer att vara dåligt fäste i däcken och taskigt drag i motorn i min kart men blir det bara en kväll jag kan så e jag me ! (Kan allt som oftast :-)) // CB. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
tHE Krok has entered the Race Your as is gras and i´m the lawnmower Mooohaaha /K |
|
|
*infiniteslim* Du har så rätt i att vi cooper ägare kör "shopping" gocart dagligen :) *ThaMaztr* Har ni ingen msc åt mig på jobbet?? gärna med JCW kittet! Följer vår bättre hälft med å kör så blir vi 5-7 personer till. Nu på torsdag (imorn) så kommer vi köra gocart igen, ring om du e sugen. //Martin |
|
|
MCS ska det va! |
|
|
När blir det? vi kommer nog 4 st. jag tar med en alfaåkare som får sprida ryktet vidare. |
|
|
Z3 4ever!: Vad händer?? Vore bra att få input i tid så att man kan planera/Tack |
|
|
DÅ ÄR DET KLART : Den 25 NOVEMBER kl 19.30 har vi bokad bana i RACETOWN . -------------------------------------------------- Följande gäller: Bokningen innebär 2 timmars race inklusive kval. Vi får ha mellan 10 och 14 lag. Varje lag får vara högst 4 pers för att man ska kunna få ut maximalt med körglädje men det rekommenderas lag om 3 pers. Varje bil (lag) kostar 1200 spänn. --------------------------------------------------- vid avbokning måste vi meddela senast 11NOV för att slippa avgift. därför är jag lite skakis att det är inga som dyker upp för det är jag som åker på den smällen. återbekräfta därför gärna till mig per email. NI som har kontakt med Afla, Porshce och Mini klubbar be dem om samma sak. --------------------------------------------- ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Någon / några som vill bilda lag med mig? Gärna någon "skåpåkare" så vi kan visa var skåpet ska stå. :) | |
|
jonasjonas: Vet inte hur det kommer att fungera med oss som inte har slagit oss ihop i lag. Skåplaget verkar som en kul ide, är gärna med... |
|
|
jonasjonas är riktigt grym på att köra gokart, akta er för honom! ;) ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
jonasjonas, jag är gärna med i skåplaget. Det är väl inget krav att alla skall komma med färdiga lag? Vi delar väl in de som inte har egna lag på plats. Det viktiga är att alla som anmäler sig kommer och att vi får ett just race med många och fina bortförklaringar..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.