AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
984

Kan någon rekommendera en bra Verkstad i Stockholmsområdet?

Hej, jag har ett stort elproblem som en verkstad måste fixa. Har en gammal E-30 och det verkar ju lönlöst att lämna in den till BMW, då kostar det väl mer än vad jag köpte bilen för.... Hittade dock en annan verkstad, tänkte höra om någon har någon erfarenhet av Bil & Motorteknik Länk

Bra eller dåligt

Johan

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Den gamla hemsidan har återuppstått:)) Perre är stans bästa BMWverkstad alla kategorier! Gör en sökning på Bil&Motorteknik ovan i sök inlägg och du har läsning fram till lunch så du har hittat helt rätt!:) Jag har bara väldigt goda erfarenheter från B&Mteknik.
Mvh
Asken
Jag har också bra erfarenheter av den verkstaden så jag kan rekommendera ett besök...
sa
4
saik78
M3 -94
Tyska bil på Sveavägen är bra. Personlig service och kompetenta mekar, och framförallt betydligt billigare än BMW.

Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Rekomenderar starkt Bil&Motorteknik i Huddinge.

///Jesper
Visa användare
184
Beemer-Tompa
525ia Touring-01
Tjenare!

Har ej erfarenhet av ovannämda firma. Jag kan däremot varmt rekomendera denna firman: Väsby Bil el Centralvägen. 2-4
194 76 Upplands Väsby Specialitet: Startmotorer, Generatorer
Tel:08 - 590 329 05
Fax:08 - 590 704 00
Mobil:070 - 843 77 97
Jag hade min bil inne där i vintras, dem är snabba, serviceinriktade och trevliga, dem ligger dessutom bra i pris. Slå dem en signal jag tror inte du kommer att ångra dig.

Lycka till!!!!!!!;-)

Beemer-Tompa

*Driving Italian Design By Pininfarina*
Ma
142
Maveric
320i E46 -01
Kan rekomendera Blombergs på Lidingö

Det finns inga problem, bara ännu ej funna lösningar!
Nisse
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Brukar lämna in bilen till bil & motorteknik men sist lämna jag in bilen till GW engineering i bagarmossen.

Verkade helt klart vara ett bra ställe, schyssta lokaler och mycket låga priser. Har också hört bra saker om den verkstan här

Kolla med dem, 08-659 55 20

Man vill ju ha en verkstad som har lite gammalt E30 junk på lagret, dvs en kanske en kontrollpanel + lite andra prytlar som det säkerligen är kortis i... Då verkar som Bil&Motorteknik har det... Dessutom verkar de vara trevliga..

Men tack för all info, det kommer säkert fler tillfällen när bilen ska in på verkstad...

Johan

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.