|
|
|
|---|---|
Andie_83 |
Kan man regga en 323i e21 TIC? Det hänger nämligen allt på, om jag ska konvertera den, så vill jag ju kunna köra också. Får ju inte köra Blackrace med en icke reggad bil tyvärr! Tacksam för svar MVH //Andy |
|
Andie_83: Oroa dig du inte för Blackrace. Det går många BMW-turbos på Blackrace. ASB ger nog dock inga pluspoäng för snurra. Vad glad att du har en E21. En del köper en till likadan bil som man redan har och använder samma chassienummer och regnummer och har en bil som man besiktar och en man kör med. Eller två motorer varav en går att besikta med och en som går fort. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Men svaret på frågan är: nej. Kiip Spiiding! |
|
|
Inte med BMWmotorn, men det går att få den godkänd med en redan "godkänd" turbomotor! Så du kan alltså stoppa i en turbomotor från ex. Volvo 240turbo... ___ Länk |
|
|
Vem vill ha en sur volvo motor i sin bmw då??!!!!!!!! Min bil!! Länk |
|
tn |
jag skulle kunna tänka mig hua en sur volvo turbo i en bmw..:) tn |
|
Lite elakt att "våldta" bilen tycker ja Min bil!! Länk |
|
|
limmet! Uppenbarligen finns det ett antal stycken i detta land som vill och gör det! Och sedan kan det ju vara "kul" om försäkringen gäller om olyckan skulle vara framme, om man nu "måste" ha turbo under huven! ___ Länk |
|
tn |
ska jag stoppa turbo i den...;) (url) tn |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.