|
|
|
|---|---|
| Har en 323, har gjort iordning toppen,extraktor,sportavg.luftfillter mm. Skulle ett insug(spjällhus) till en 325 ge nått?? | |
|
Inte bättre att åka och köpa en 325!? Eller varför inte en M3!? Då har du allt direkt.... Länk Länk |
|
|
Det som däremot kan ge lite goare ljud och något bättre drag är ju alltid ett öppet sportluft filter.... Länk Länk |
|
| ett öppet filter...kan inte ljudet bli jobbigt i längden? Jag funderade på att köpa ett | |
|
Jackass: Näe det anser jag inte... Verkligen inte.. K&N Filtret jag har morrar så gott i min 525:a så att man vill bara gasa gasa gasa.. tyvär.. men man får besinna sig... Sen på långkörning med det filtret drog den senast 0,84 =D Och då körde jag och inte åkte ;) Nu tänker jag dock monterna ut det över vintern då jag inte vil slita på det med salt och allt! För det är rätt enkelt att montera och demontera.. sen tänker ag mest använda det till banträffar osv.. Sen verkar det bli lite väl kallt för motorn när det nästan är 0 gradigt på morgonen när man tar bilen... Det blir ju ingen för värme som med det gamla filter burken. Länk Länk |
|
|
JAckas: Glömde nämna att det morrar endast goare när man trycker rätt hårt på gasen.. vid normal körning så hör man inte skillnaden! Länk Länk |
|
| Men då har du sportsystem som puschar till ljudet eller blir det najjs sound med bara open air? | |
| Har ett nästintill oanvänt öppet filter liggande om ngn är intresserad av köp. kvitto och allt finnes. | |
|
Jackas: Nej jag har inget sportavgas system på min bil tänkt att ska vara ett Komfort åk.. Men med lite riv i iaf =) Länk Länk |
|
| Ok så med andra ord du rekommenderar att köpa open air..det lutar nog mot det oxå =) har varit lite skeptisk när jag inte har sportsystem..men 328:an sjunger fint nog utan sportsystem! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.