|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Idèn med färgad bakrund(mörk färg) var kanske inte så smart. Jag har iallafall väldigt svårt att läsa dessa. | |
|
Ursäkta men, jag förstår inte riktigt din fråga (eller påstående). Du får gärna utveckla ? |
|
| Hello again! | |
|
Hello again! Tänkte på dom mörkblå partierna där texten syns väldigt dåligt. |
|
| Jag måste vara korkad. Jag hajjar inte riktigt vad du är inne på. (Bilvård / mörkblå partier??) Vilka partier? | |
| Det verkar som om sunshine har sniffat lite för länge på trasan till bilvaxet nu.... | |
| hihi! | |
|
hmm.... saknar en burk förtunning!!?? |
|
| Karln är hög! | |
changco |
Fick mig ett gott skratt ialf under mina tråkiga arbetstimmar :) Min bil lever ett eget liv. |
changco |
Menar killen färgerna i Windows? Min bil lever ett eget liv. |
|
Det kan ju arta sig till att bli en av dom roligare trådarna. ___ Länk |
|
| ha haha.... | |
|
Det är inte lätt att vara inköpare och småbarnsfader:DDD Han menar nog att forumet och dess rutor där vi skriver våra trevliga inlägg har mörk bakgrund och att då ha svart text kan för många upplevas som svårlästa. Bättre mörk text på ljus bakgrund. Något för "Webdesingnern" kanske. Vänligen Tommy NoFear |
|
| Det måste ju gå att ställa in på den egna datorn, jag har absolut inga problem att läsa trots ganska hög upplösning. Har iof 21" skärm, men texten är inte större för det. | |
| Det är bra som det är! Lägg inge mer energi på detta nu. :) | |
|
Biltokig eller bara tokig? Snälla Patrik! Förklara vad du menar.. Måste få veta! ;-) Två bilar är fler än en.. |
|
|
Han kanske har en mörkblå bil med svart sponsortext och nu reflekterar över att det är svårläst? :) /Wille |
|
ferraripeter |
Han är nog inte dum,han har bara lite otur när han tänker: det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
|
Fattar noll. Mörk bakgrund? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.