|
|
|
|---|---|
|
Hej, När man letar bilar i tyskland, kan man förutsätta att bilar med tillvalet raucherpaket är väl inrökta och bör undvikas? Det här gäller enägarbilar av 01-02 årsmodell som finns hos BMW handlare. Tack, T | |
Scheckheft |
Hej Har haft flera bilar med Raucherpaket och äger en en just nu. I dessa bilar har det inte rökts. Så jag tycker inte att det finns någon större risk. Fråga dock handlaren för säkerhets skull om det rökts i bilen. Mvh Scheckheft ______ Länk |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
reaucherpaket innebär bara att det sitter askkoppar bak samt cigarettändare. det innebär inte automatiskt att det är rökt, dock ökar sannolikheten mot om bilen inte haft det.... mvh Johan |
|
Som jag förståt det är Raucher paket standard. Man måste välja bort det för att inte få det. Jag vet att de är standard på svensksålda bilar, men är osäker på import. titta i standard utrustningen på bmw.se BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack för informationen, var ute efter precis sådan erfarenhet. Undrade bara varför man kryssar i raucherpaket om man inte tänker blossa i bilen? I det här fallet verkar förra ägaren ha satt prestige i att inte missa att kryssa något paket, så då kanske "raucher" bara slank med.... Raucherpaket (441) är gratis tillval på e39 i tyskland, iallfall på 2004 modellerna. Jag kollar med handlaren om den är rökt. /T |
|
|
Jag har till exempel rökpaketet och det enda som röker på den bilen är avgassystemet ;) Jag tror att de flesta som väljer till detta vill ha cigg-uttagen. Är bra vid mobilladdning handhållna GPS:er, kylväskor etc.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.