|
|
|
|---|---|
|
Min bmw startar men dör får för mycket soppa (har jag säkringen till pumpen i så får den för mycket ,men tar jag bort den så går den på det som ligger kvar och så fort jag sätter dit säkringen igen så dör den) ?? Har nu kollat allt utom spridarna och så har jag kortis på säkring nr 11 till bensinpumpen, kan detta i sin tur påverka databox,spridare etc så att den får för mycket soppa ?? Annars så vet jag inte vad det kan vara........!! Mvh N | |
|
Vad menar du med kortis? Går säkringen direkt då du stoppar i den? Oavsett vad som händer med säkring 11 ska det inte påverka sprutet då matningen till 11'an går via ett relä. Har du även kontrollerat så att inte membranet i tryckregulatorn är trasigt? Att inte spridarna är konstant jordade? /Per |
|
|
Nej säkringen bränns efter ett tag ,men som sagt om säkringen bara går till bensinpumpen och reläet så måste det nästan vara så att spridarna är konstant jordade .............. Tryckregulatorn är kollad ... Jag mäte upp spridarnas ström och de låg på 9.70 v men jag antar att det ska vara högre ström fram till dem !! Mvh N |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.