|
|
|
|---|---|
| Står inför valet av att göra en lackkon/försegling innan vintern drar igång på riktigt men kan tyvärr inte bestämma mig om det är bättre med Ditec eller Mr.Cap...Priserna varierar drygt 600 :- vilket gör att det bli hugget som stucket för min del. Kanske ngn på forumet som har erfarenheter av dessa behn.metoder? Tacksam för alla svar | |
| Länk | |
|
bakmiki: om du söker på Ditec and MrCap så har du att läsa i minst 1vecka |
|
|
En schysst sammanfattning är att: * DiTEC är mycket bra * Skillnaden i de produkter som de använder kan lätt suddas ut om personen som gör jobbet inte är kompetent nog. Alltså se till att hitta en rekondare som får bra rekommendationer. |
|
JohnT |
Jag har jobbat på MrCap och jag tycker att det här med lackbehandling är ett sätt att lura folk på pengar oavsett om det är MrCap eller Ditec. För att behandlingen ska hålla måste man göra om den en gång om året och det kallas underhåll men det är en ny behandling!!! Vanligt proffsvax håller lika bra. Gå till en vanlig recondare och spara tusenlappar!!! |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
JohnT. Tack för det inlägget:)) Fick ett liknande svar av Mrcap när frågade hur jag skulle få bort eländet :)) Enbart för människor som inte orkar sköta sin bil själv och bara orkar spola av bilen med högtryck då och då var ytterligare ett påstående. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.