|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Varför inte 716i? :-) Härligt att göra dessa extrema sleepers ännu mer "sleepy"! MVH, E38B12 |
|
| Kan ingen motiverad jäkel gå hela vägen ut och bygga en 718i. Helst en E32 med motor från 518i E12. Eller om det blir för dyrt, ta en från en 1502:a. 715i. Enentuellt utan i. | |
|
Såg en streetracepreppad Volvo 240 med V8, lustgas och annat kul. Där bak stog det DL...! häftig BMW-sida: Länk |
|
|
538i istället för M5 ? det kanske inte är riktigt nedåt men kil ändå ?! |
|
|
538, åter kul:):):) Det skulle nog definitivt höja ögonbrynen på folk. -We can't stay here, this is bad country! |
|
|
varför inte ett 316g märke på en vass m3-3.2? FKA Bmwlover You can call me Putte!!! |
|
|
Jag drömmer om en E34 M5 3,8 med 518- emblem :) Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
testa med 716 is istället *asg* Mvh/ Daniel Länk |
|
V12 LeMans |
Eller 725tds |
| Personligen tycker jag att man inte skall ha någon modell-beteckning alls på bilen oavsett modell....I vissa länder,även sverige, finns de klåpare som tycker om att ta hem dessa...Så kör man utan så har man eliminerat ytterligare en anledning till skadegörelse....Egentligen borde man ju lägga igen själv BMW-märket med..:-( | |
|
Det var ju inte dekaltrimm igentligen men jag hade 320 märket kvar när motorn var en 2.5. Det var mången som blev snopna. Mest snopen var en ny kille i fotbollslaget som jag rejsade med efter en träning. Han hade en jäkligt snygg 320 som var trimmad och bromsad till 165hk. Han blev duktigt snopen när jag seglade om. |
|
|
Säger bara - rena linjer. Att det sen är lättare att polera backluckan också är ju ett plus. Vit utanpå och röd inuti |
|
|
Dekaler tycker jag overkill...skulle inte vilja sätta på ett 535märke, men jag sätter inte på Alpina dekalerna heller... Känns mer "clean" utan+att folk får fundera och spekulera ett tag oxå! Bra ide att ta bort resten av märkena oxå-för mycket jobb bara!!! |
|
magmo |
Kanske en 360iAL?? = Framtung Var och en har sitt eget helvete! |
|
Volvo hade som ni minns ett system där mellersta siffran i modellbeteckningen angav cylinderantalet. De slutade som bekant med det, och jag kommer aldrig att glömma chocken första gången jag såg en Volvo 480... |
|
modano |
345i på en M3 E46 ? ;) ----- det finns bilar... men som tur är så finns det också BMW... |
|
Behövs inte alltid ett byte av bakluckeemblem för att folk ska bli förnedrade. I onsdags var det bland annat en Corvette C5 som fick se sig bli hårt smiskad av en liten röd E30 med originalmonterat 318is-emblem på Anderstorp. :) |
|
|
Har just inga emblem på alpinan, men ett 518 märke skulle kunna sitta fint. Skulle kunna byta framspoiler, ta bort vingen och sätta på 15" hjul också... Hjulen kan jag ju glömma, blir svårt att få på mindre än 17" fram. |
|
| Najs Haglund, men då måste det vart en ovan förare i C5an? :) | |
|
716i / 718i - jag garvar än! :) Mvh Björn Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.