|
|
|
|---|---|
|
jag har köpt en BMW M535i -87 av en polare, det började med att stödlagret var dåligt, men han körde endå.. tilslut så rasade det helt och lådan gick sönder på nå vis.. alla fall så bytte han låda i den, först köpte han en från en nyare 535, men den passade inte riktigt, så då var han iväg och köpte en från en likadan fast en -86.. så han satte dit lådan, och det sitter nån givare på/vid lådan som det går 2 sladdar till vad jag har förstått.. och när han satte dit det så gick bilen inte under 2000rpm, så då bytte han plats på kablarna å då gick bilen inte alls.. efter det så testade han att byta tillbaka till så som han hade från början, då gick bilen häller inte alls, inte över 2000rpm häller.. så vad kan det vara för fel? han sa något om att det hade rykt till under huven när han vred på nyckel när kablarna satt så som dom satt när den inte gick varken över eller under 200rpm.. nån som har nån aning om vad det kan vara? är det den/dom här givarna som har gått sönder? eller vad kan det vara? jag har inte tagit hem bilen än så jag har inte tittat nå på det.. men ska väll göra det dom närmsta dagarna.. vore väldigt tacksam för hjälp.. föresten, vad är det för bultcircel på M535 e28? //mvh Mattias o/_______\o (Oo=00=oO) /__[===]__\ | |
|
Bultcirkeln kan jag i alla fall hjälpa till med. 120/5. Hoppas att du får ordning på den. Det är en mycket trevlig bil. MVH Morgan. Länk |
|
|
okej.. tackar! jo den var jävligt skön att åka i å så.. dom går ju bra.. så d är synd att sälja den i delar lr nå.. o/_______\o (Oo=00=oO) /__[===]__\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.