|
|
|
|---|---|
Reven |
Finns det nån firma som kan kroma plastdelar? har fått en idé så jag skulle vilja veta om det är möjligt att lämna in någonstans för det. ///jocke |
|
Jag har letat me ganska länge nu..... Nere i Helsingborg finns det en firma har jag hört men rätt så dyrt, så jag bryde mig inte.... Ifal nån vet nån sån firma i Jönkopings län så är jag med intresserad ;) .:Kristijan:. |
|
|
jocke* Vad fick du för ide då?.....Jag tänkte kroma mina ribor i njurarna, men sen så lackade jag dom med Chrome Spray......Ser ganska bra ut men aldrig som riktig krom ... MVH .:Kristijan:. |
|
Reven |
idén är hemlig... jag tycker inte att kromspray funkar sådär toppen=/ vad var det för firma i helsingborg du visste om då? ///Jocke |
ErikNilsson |
Sök på detta bland tidigare inlägg och håll er sedan långt ifrån firman i Helsingborg!!!!!! |
|
Detta är vad jag hört den enda firman i sverige som kromar plast: BodyCote i Anderstorp, 0371-58 71 50. Men plasten måste vara av typen opigmenterad ABS och ny, Kromet fastnar inte på gammal eller färgad plast. Ett annat problem är att firman helst inte jobbar med privatpersoner. Har man endast några få detaljer kan det bli dyrt. Det kostar 1000kr för ett "inlägg"(fler detaljer kan få plats) och då tillkommer kostnad för fixturer(som detaljerna måste fästas i). Det skall finnas en firma som utför en annan typ av ytbehandling, dock inte lika blank och hållbar: AMB i Broakulla. Hittar tyvärr inte denna. |
|
|
www.weko.se ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.