|
|
|
|---|---|
|
Vilket bil betingar högst värde? AUDI A4 Avant -96. 15.000 mil BMW 320 Touring -96 15.000 mil Likvärdig utrustning. | |
|
Troligtvis A4an, OM det inte är en vit, sur 1,6 utan AC :) Är det en 1,8T så är den definitivt dyrare än 320. //Marin |
|
|
Tror precis som Marin att Audin är dyrare, inte så konstigt då utbudet av beg BMW är större i förhållande till efterfrågan än på Audi. Orsaken till att fler kan tänka sig en Audi än en BMW tror jag beror på att Audi är en mer tillåten lyx som inte syns, viktigt för många svenskar då jantelagen är starkt rotad. Dessutom tror jag att Audi köps mer okritiskt än BMW som enligt min erfarenhet har mycket kräsna köpare på skick och utrustningsnivå. /Simon |
|
| Det är inte 1.8T utan vanlig 1.8 125 HK. | |
|
Ta BMW.n utan att tveka...priset är dessutom något billigare (fd mkt besviken AUDI ägare som tog förnuftet tillfånga och köpte BMW för pengarna:-)) |
|
| Är oxå på väg att hoppa över till BMW från Audi :) Fast hade jag inte prövat en BMW hade jag nog kört audin än.. Jag förväntar mig inte en felfri bil bara för man köper BMW men sjutton vilken drivlina! :) | |
|
Instämmer, köp inte 1.8:an utan turbo. ___ BMW CS #5221 |
|
| Nej 1.8 utan turbo är en tråkig historia. Och ännu tristare på en stor avant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.