|
|
|
|---|---|
|
Nån som har fjäderbensstag på sin e32:a ? , märker man någon skillnad i rondellerna ? :-) Eller blir det mest för syns skull på en e32:a ? Om inte annat vart köper man dom för en skaplig penning... eller är det sådant som man får ta fram fräsen till när det gäller annat än e36 karossen ? FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) | |
|
Här finns för en dansk tusing: Länk Men jag tror inte det är någon större mening med det... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Paap Reeder |
Hej! Jag har den övre i jesperados länk. Helt onödigt men blir ganska snyggt i ett i övrigt städat motorrum. Grejen är mera mental än praktisk ty när man väl monterat den kan just inget röras i motorn..... man känner "nu är meket klart" och sätter punkt med staget. MVH /// Paap R |
|
Fjäderbensstag det är väl bra om man kör jätte hårt i kurvor och gasar på lite, så onödig vet jag inte om den är, visst det är ju snyggt oxså men ja tror om man kör hårt så hjälper den även på en stor bil. chikaka! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.