|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa en 528i -99, har garage, bor inte i centrum, måste tyvärr ha högsta körsträckan 2500mil+ och jag vill ha lilla självrisken, skriver bilen på frugan, kan det då vara möjligt att vi ska behöva betala 9500 på ett helår, känns rätt dyrt alltså....!!?? | |
| Kom igen nu, någon........?? | |
|
9500kr/år tycker jag inte låter orimligt för en 528 med max körsträcka. Själv betalar jag 9000 kr/år med max 2000 mil och bor i en mindre stad än dig, dock i centrum. Ring runt till fler försäkringsbolag så kanske du hittar ett bolag med lägre pris. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Jag betalade 8000:-/år inkl. merförsäkring. 1500mil/år Är 30år, bor i Norrköping. 21! skadefria år (har ägt flera bilar samtidigt, därav de många skadefria åren) //Marin |
|
|
7800:-/år, bor i kranskommun till Sthlm, eget larmat garage, tre andra sak försäkringar i samma bolag, körsträcka 1500mil/år. Är 29 år. /Wille |
|
| Helår 6400kr / 1500mil. Är 30 år, bor på landet... | |
|
528iT -00 7000kr bor i södra sverige |
|
|
Jag fick ett nytt pris efter att ha ringt o mailat de flesta bolag, 10058 var det billigaste jag fick o 19000 det dyraste så det lönade sig att leta lite. OBS BMW540 42 år småstad villa skadefri 3400 mil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.