|
|
|
|---|---|
|
Det kanske är dax för ett nytt avgas system.. har kollat runt lite. Mekonomen tar ju strax över 5000:- Märkte idag att det droppade under bilen, så jag startade bilen och såg att det var hål i avgas systemet, strax bakom bakre ljuddämparn. Men det ser ut som att det är lagat där förut. så det är väl bara att svetsa lite? eller vad säger ni? finns det inget billigare en typ 5800:-? till en bmw 730i -91 . MVH Martin | |
|
kolla skroten ! gav 800:- förmitt till bmw735 , beggat men skapligt skick. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Svetsade på en liten plåt på 1 av de små hålen nyss.. Startade bilen och den lät ok. Sedan skulle jag ta nästa, men då gick det fan inte. Hålet blev kanske 8mm.. Bilen låter helt förstörd. gammal jävla skrothög!!! jag som precis ska ut på en liten semester.. låter rent sagt förjävligt! Så.. vart skaffar jag ljuddämpare till ett bra pris!?! Efter att ha brytit + polen så kom det upp en massa medelandet på displayen som störde mig. men de försvann som tur var efter ca 20 minuter. Länk Från en skön glidare till ett tröskverk |SUCK...| |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.