|
|
|
|---|---|
|
Vill höra med eliten om ni tycker att man kan modifiera en orginal Alpina B10 Bi-Turbo med följande: Baklyktor e39 facelift klarglas Framlyktor e39 facelift angeleys klarglas Blinkers fram i klarglas Xenon kit. Är jag och tummar på något jag inte bör göra? Är dessutom intresserad vad Alpina har för färgkod på sina fälgar Mvh Ola Thomasson | |
|
Tycker det kan gå för sig... Ingen ful styling du tar upp i mina ögon. Micke.. Länk |
|
|
Härligt, har väldigt svårt att bestämma mig. Vill inte gå allt för långt ifrån det ursprungliga, man vill ju vara trogen det som en gång kom från fabriken. Och å andra sidan så har man ju alltid delarna man byter ut kvar hemma på hyllan. B10Alpina Måste säga att gillar det du gjort med nedlackningen av kjolar. Mvh Ola Thomasson |
|
|
Tycker det är helt rätt, det går ju att fixa tillbaka till orginal på en förmiddag. Det enda jag skulle fundera över är xenon-kitet, om det innebär att du måste klippa i orginalkabelstammen. Är lite allergisk mot sånt, nämligen... Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Finns original Xenon till E-34,,, men det satt vanligast på E-32. Men det är samma lycktor, och kabelstam. Micke.. Länk |
|
|
Känner att jag måste lyfta denna tråd för att få svar på frågan angående Färgkoden för Alpina's fälgar!? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Har inget svar på fälg-färg-frågan men gällande styling så ska du montera det du själv tycker är snyggt, skit i vad alla andra tycker. |
|
|
RIng ner till Fälgfixarna i Helsingborg.. De lackade mina,,, vet inte något om någon färgkod,, men prova där! Micke.. Länk |
|
|
Färgkoden är inget som alpina släpper men den finns minst 2 ev fler nyanser på alpina fälgar beroende på modell och tillverkare |
|
|
fälg nisse, Vilken tror du det är som sitter på denna Länk Ska lacka om alla fyra så det är ju inte så jättenoga att det är exakt. Men det skulle ju inte alls skada att få färgen så lik som möjligt. Något du kan fixxa kanske? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Tippar på 594 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.