AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
598

Sportbilscenter i Malmö skruvar mätare ???

M-
178
M-Maker
735iA -99
520i -89
Kolla länkarna, samma bil men olika mil:
Länk
jämför med: Länk
Seriöst företag, hmm

M-Maker
Froz-523
Samma bild i alla fall...är knappast bilen på bilden som är till salu på den tyska bilfirman...svenska reg-plåtar påsatta...?
M-
178
M-Maker
735iA -99
520i -89
Dom har fler bilar som är samma bild, Audi cab + Mercor

M-Maker
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Som det skrivits om tidigare i detta forum så har denna handlare en inteckning på Konsumentverkets svarta lista.
Utöver detta ett lite tvivelaktigt rykte. Jag vet ett fall med en Lexus som såldes där och vid senare kontroll hos Lexus i Malmö inte riktigt motsvarade det som angivits.
Så en viss form av vaksamhet kanske är på sin plats.
Å andra sidan kanske man skärpt sig,,vem vet
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
By the way,,,Bilen som finns på bilden är i alla fall den som finns i Malmö. Och några 279.000 skulle då inte jag ge för den, om den har gått 5.000,,tjaaa.

Det finns många trevliga bilhandlare att köpa bil av och många fina bilar,,,,,,,,jag vet i alla fall några som jag inte skulle köpa av.
ri
52
rille
730i 92
316i 92
hej

tack för inlägget. kommer själv nog aldrig åka till malmö för att köpa bil men jag tycker det är rätt att "hänga ut" sådana svin som fiffla mätare. borde finnas en svart lista här för detta.

M-
178
M-Maker
735iA -99
520i -89
Rille, det var en bra ide med svarta listan, kan vara nåt för bmw-power att tänka på, bara det nu kan användas seriöst, risken är ju stor att det hängs ut oskyldiga också

M-Maker
kattjävel
Är det någon på denna sida som äger en grön
Bmw 740 92-93 fullutrustad med regnr: RDJ 025
M-maker och herr katt,

det har funnits ris och ros innan som är nedlagt, tror att det blev för många falska och svårkontrollerade anklagelser....tyvärr...

Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.