AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.141

Rätt Bil i Uppsala , Är de seriösa?

Go
119
Gorgonit
Alpina B10 4.6 -1999
Audi S4 - 2004
Nissan Micra Cab - 2006
Hej

Jag såg att de hade en BMW Alpina B10 4.6 1997. Den är jag lite intresserad av. Men jag skulle först vilja veta om ni har någon erfarenhet ang det företag?

Sedan undrar jag vad ni tycker om priset?

Fakta:
BMW Alpina B 10 4,6 Tv/Navi Gps
Årsmodell: 1997
Färg: Alpina blåmet
Karosseri: Sedan
Pris: 219.000 kr
Extrapris: 199.900 kr
Info: Automatisk växellåda

Annonsen finns på bytbil.com

Gorgonit:

Hittade en länk om Rätt bil:

Länk
Visa användare
22
Delito
Bmw M5-00
dom är inte seriösa kan jag säga .Dom borde ligga på svarta listan tycker jag.. vill helst inte berätta min efarenhet av dom.Men titta på bilen noga och gör några tester .

Får man ta alla skit när de går snett, Ska man ha äran när det går bra
Hmm, man skall inte svartmåla en handlare alltför mycket..
Jag tycker de har en hel del att önska vad det gäller kundservice, bemötande osv..

Det enda man bör tänka på att de har en väldigt stor del försäljningsuppdrag som de antagligen inte tar något som helst ansvar för. Kolla ifall det är deras egen bil de säljer eller inte.

(Jag bor 200 meter från dem)

/Marcus
Är du inte intresserad av körsträckan?
Har för mig att denna bil gått > 20´mil!

Har varit där och kollat några gånger på ett par M5:or. Dessvärre ej handlat av dem.
Men har blivit trevligt bemött. (Pratade varje gång med samma ljuse, gänglige säljare)

MVH/
max f
jag tror det handlar mycket om hur man ser ut hur man blir behandlat och om man är på och pillar på bilarna eller inte.
snackade med en bmw säljare som förklarade anledningen till att alla bilar var låsta, "folk plockar bort knappar och dyl" då är det klart att den grupp som ser ut att kunna plocka delar från bilen får ett dåligt bemötande.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.