|
|
|
|---|---|
Stigfinnaren |
Skulle serva min bil i malmötrakten undrar om någon har ett bra tips på var och hur mycket dom tar för sevice 2? Stigfinnaren |
|
Kan rekomendera Need For Speed ( Länk ) Eller om du vill åka lite längre: Perssons Bilverkstad, Åke Valleberga 31, 276 46 LÖDERUP 0411-52 27 09 Mobiltfn 0708-94 33 47 Åke Persson är kanon att ha att göra med samt har mycket bra priser. Men det är ju en bit att åka... Ring till de båda och hör! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Kan varmt rekomendera Dicks Bil och Motor i Arlöv. Har inte servat där, men de har bytt min Lambda och fixat kablarna till bakluckan. De har givit ett mycket seriöst intryck. NeedForSpeed bytte mina silent-block för ett par veckor sedan, verkade också vara en bra verkstad. Rekomenderar INTE en BMW-verkstad som ligger ute i Limhamnstrakten. Har en del dåliga erfarenheter därifrån. Mvh. /Nils |
|
| Som maski. skriver så är BMW-verkstaden i Limhamn ett STORT skämt- de är uruslla på ALLT! Kan dock rekommendera STARKT NFS och Tobbe som är en toppenkille samt Föreande Bil OBS!!!FOSIE!!! och David som är serviceansvarig- riktigt duktiga killar även om priserna är lite högre...På FB Centrum brukar de vara väldigt arroganta och inte hjälpsamma. | |
| Den verkstaden ni nämner i Limhamn, är det den som gjort reklam i Sydsvenskan på sista sidan, längst upp, på del A? | |
|
Kolla denna gamla tråd i ämnet: Länk Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Ang. verkstaden i Limhamn, Autosport. Jag gjorde framvagnsinställning där för några månader sedan. Var under bilen häromdan när jag gjorde oljeservicen. Visade sig att de vridit styrleden i ena änden av styrstaget, men antagligen inte fått loss den andra, så nu sitter lederna i spänn!!! Lagom seriöst. De kunde ju ha sagt till så hade de fått byta skiten. Men jag kanske hade otur och fick fel mek. Håller med om det som sades i ovan nämnda länk. De uppträder arrogant, och räknar med att alla har centrum-tumme. Tycker tyvärr detta tenderar och gälla alla verkstäder med lite märkesanknytning. /Nils Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.