|
|
|
|---|---|
|
I början när den är kall och man precis kommer över 2000rpm så kan de kännas att den tappar lite ibland..inte mycket men lite.. Och sen även när den e varm, om man tar bort oljepåfyllningslocket så kan man höra (när den står på tomgång) att de puffar till lite ibland...går liksom inte helt jämt.. Och ibland OCKSÅ på tomgång kan man höra att de tickar till ibland...vet i fan vart de kommer ifrån men.... Vad kan detta bero på?? En rengöring av spridare och injustering kanske skulle vara på sin plats eller vad tror ni?? F.ö går den mycket bra, aldrig orkeslös eller något annat fel. ///M3 | |
Dunlopracer |
min är likadan men det beror mest på att den är kall M3an o lika maskiner aluminium top funkar bäst när de får upp temraturen (gäller dock alla bilar) men om du är osäker be någon kolla upp bilen inte kul om något går sönder i en M3a specielt i motorn Nos liten blå flaska löser oftast stora problem |
|
Okej, jag e inte så orolig över det först nämda.. inte så orolig över huvudtaget...vore kul att veta bara.. funderar på att åka ner till Khöler, så får dom justera in allt och så där... ///M3 |
|
max f |
jag tror ventilspelet kan var lite si o så eller så kan det vara bränd/brända ventiler som gör att det tickar lite har hänt mig med några motorer då man varvat satan länge. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.