AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.356

Tips till ljudbygge i 325 (e36)

in
40
insejn
BMW 325 spec.
Hej jag köpte nyss min första bmw och det första jag tänkte på var ju att slänga in en liten basslådda..
jag har sett folk som undrar hur man drar lågnivå osv. så jag tänkte berätta hur man gör det på ett snabbt & enktelt sätt utan att det ska synas!
På vänster sida om mittkonsollen stack ajg upp lågnivån och pluggade in den i stereon, sen drar man den på högersidan under mittkonsollen förbi växelspaken, sen förbi Handbrejken sen sliter man lös sätet (sitt&rygg) sen finns det ett litet hål där till skuffen, man måste sticka hål på "skumgummit" sen drar man bara in det i kofferten...
(men först måste du ta bort skyddsinredningen mot väggen i kofferten) sen draog jag bara in lågnivån där voi¨la´ lågnivå fixad! ström kablar och diverse är ju en barnlek i en sån bil eftersom batteriet ligger i skuffen.
I min bil så har jag just nu 2 st MDS 10" i fabrikslåda och jag driver som med ett rockford monoblock! det låter aaaasskönt!
Mitt nästa projekt blir att byta ut alla högtalare i kupen mot Kenwood!
/tack & hej farbror frej!
Visa användare
4
Aleksandar
BMW 325i Coupe -92
Har du några bilder av bygget och kabeldragning?
Visa användare
4
Aleksandar
BMW 325i Coupe -92
Har du några bilder av bygget och kabeldragning?
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
hur får man bort ryggstödet? sitsen har ja lyckat få bort, men inte mer
det är bara att slita allt vad du bara orkar så släpper det tillslut, brukar sitta ganska hårt

BMW CS Nr:06086
Länk
ch
164
chris76
328 T-97
vad ska du ha fö framsystem?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.